Skrevet av Emne: Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du  (Lest 2200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1162
Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du
« på: Ma.,21,April,2008,13,36 »
Prøver å dra i gang med treff første torsdag i mnd.

Så vi sees ved YX, gatekjøkkenet på Tingsaker ved Lillesand Torsdag 1 mai.

Gi gjerne en lyd om du kommer eller ikke, spre det glade budskap.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1162
Sv: Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du
« Svar #1 på: Lø.,26,April,2008,10,17 »
Noen som kommer?
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du
« Svar #2 på: Lø.,26,April,2008,23,21 »
Skal se om e ikke får dratt med meg noen bortover.. Men blir kanskje WJ med åtter på meg... Har et problem med høyre bakhjul etter kjøring idag på Ulven.. Sinnsykt kast i hele hjulet. Vet ikke hvorfor heller, kjørte ikke så hardt idag heller.. Håper nesten det er stikkakselen, de har jeg 6 stk i reserve uten C-clip, he he. Er ihvertfall ikke hjulet, det var skrudd godt fast..
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1162
Sv: Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du
« Svar #3 på: Ti.,29,April,2008,11,19 »
Kjipt å ødelegge noe, men en må jo nesten regne med litt skader. Kjører du d35 med sperre (posi lok??) har du knekt stikk aksler før?
Ser forresten dårlig ut med oppmøte vest for Lillesand :(

Kjetil
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget sivrt

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1004
Sv: Kaffetreff Tingsaker 1 mai, kommer du
« Svar #4 på: On.,30,April,2008,22,22 »
Har orginal diffbrems bak. Posi-Lok har jeg fremme, men det er ikke sperre. Det er bare wireaktivert innkobling av forakselen. Har en disconnect foraksel som vanligvis bruker vakuum for å flytte på en skiftegaffel. Etter motorbyttet  er det ikke noe vakuum å hente så derfor må denne akseltypen moddes for å kunne kobles inn og ut.
Det var stikkakselen som var bøyd og splinesene var også bøyd. Men nå er den fit for fight igjen..
`00 WJ 4,7 V8, 3" og 32" A/T - "Åtteren"
`98 XJ 4.0 HO, 7" og 35" X-Terrain.