Skrevet av Emne: oksygen sensor  (Lest 1565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget KS

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 98
oksygen sensor
« på: To.,21,Februar,2008,19,28 »
Skal skifte oksygensensorene på bilen da forbruket har gått en del opp i det siste og gangen har blitt litt urolig. Hvilke trenger jeg til -97 mod TJ 2.5L? Mye til hyggelige priser på ebay. Forhandler skulle ha 2100,-+ for en sensor. :o Kan kjøpe to for 500,- på ebay. De jeg kan velge mellom er sg209, sg229 og sg268. Hvilke bør jeg velge? sg229 er vel oppstrøms og sg268 er nedstrøms. Har funnet ut så mye at disse vil passe på en 2.5L -98 mod TJ, men kan jeg bruke dem?



edit: fant nettopp ut at en 2.5 -97 mod Wrangler SE skal ha sg209 og sg268.....Er vel den jeg skal ha da? (Jeg har Sport)
« Siste redigering: To.,21,Februar,2008,19,39 av omgtkk »
-97 TJ

Utlogget remedy 66

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 11
Sv: oksygen sensor
« Svar #1 på: Ma., 3,Mars,2008,12,52 »
For å være på den sikre siden vil jeg anbefale deg å handle her:
www.rockauto.com
Her legger du inn årsmodell etc. etc. og da får du opp hva som passer til din bil.
Jeg kjøpte nettopp upstream O2'en til 180 norske kroner!!
Kjøp også Idle Air Control Valve til ca 200,-.
Du får totalsummen med frakt til Norge før du sjekker ut/betaler