Skrevet av Emne: mekaniker  (Lest 5340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Toften

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Sv: mekaniker
« Svar #15 på: Ma., 3,Mars,2008,19,19 »
ja jo kan kansje hende jeg kommer til bergen i gjen men det spørs dere er en fin jeng men langt og kjøre for og si hei smiler så blir nåk bare nett prat der .

Men regner med at hendene blir fulle av både jeep og diverse når jeg flytter til sol kysten i gjen for johansen og andersen skal jo på lang tur så må nåkk til der men tror det vil bli fint jeg for da kan jeg få ting litt på avstand og det er bra


MVH Toften

Utlogget Rudi

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 237
  • Not prepared, still going
Sv: mekaniker
« Svar #16 på: Ma., 3,Mars,2008,22,34 »
Kjipt at du reiser, men det er vel noen som er glad for at du flytter tilbake.
Og det prosjektet deres trenger nok din hjelp ;)
Blir spennende å se hvordan det går.
Håper det går bra for deg, så får vi heller savne deg her.
Dukker nok opp en del Bergensere på dine kanter i sommer :)
TJ 4.0 1997
Blå i vognkortet..

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: mekaniker
« Svar #17 på: To., 6,Mars,2008,12,55 »
Sitat
Ja så var mit opphold i bergen over jeg trekker ned på sol kysten i gjen så da blir det og skru egen jeep og litt andres men synes dere i nergens jengen er en fin jeng så takker for den tiden jeg har tilbrinkt med dere

Det hadde jo vært koselig om du tok en slik halvårstur til Oslo kanten. Har et Åtter prosjekt i TJ........  ;)
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: mekaniker
« Svar #18 på: To., 6,Mars,2008,14,14 »
Sitat
Ja så var mit opphold i bergen over jeg trekker ned på sol kysten i gjen så da blir det og skru egen jeep og litt andres men synes dere i nergens jengen er en fin jeng så takker for den tiden jeg har tilbrinkt med dere

Det hadde jo vært koselig om du tok en slik halvårstur til Oslo kanten. Har et Åtter prosjekt i TJ........  ;)

Han har ikke tid.  :o  Min JP skal til Russland å da.. trenger vi han her nede..  ;D
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Toften

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 10
Sv: mekaniker
« Svar #19 på: Ti.,11,Mars,2008,22,31 »
ja dere skal se vi møtes i det rette element oppe på Evje til sommeren det kunne hvert koslig hviss en ikke har rotet seg borti en eller annen reise jobb langt bort vekistan smiler men tiden får vise har foresten kjøpt ny bolig så ting går seg til selv om boligen ikke er ferdig før over nyttår men dere skal se det blir mange timer i garasjen til kjetil når jeg kommer meg nedover
http://[shadow=red,left][/shadow]

Utlogget AndyYJ

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 8
Sv: mekaniker
« Svar #20 på: Fr., 6,Juni,2008,22,00 »
Hei folkens..:)

kjøpte meg en YJher, og holder til i Bergen...

Er det noen som har peiling på noen som skrur her i bergen til en fornuftig penge, og som har peiling på Wrangler:)

Andreas

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: mekaniker
« Svar #21 på: Lø., 7,Juni,2008,00,00 »
Hei Andy!

Gratulerer med kjøp av YJ og velkommen til Bergensgjengen!

De fleste skrur vel på Jeepen sin selv, mens jeg har god erfaring med 4X4vest (Morvik Mekaniske), de ligger i Åsane og er veldig hyggelige og behjelpelige med det meste og grei på pris.  De er og BGnor sin samarbeidspartner her på vestlandet.

Til opplysning så har vi medlemstreff på Roalds Kro i Åsane hver siste torsdag i måneden, der vil du få mye nyttig tips og bli tatt godt i mot av en trivelig gjeng! :D



Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget Rocker

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 210
  • What The Hell ?
Sv: mekaniker
« Svar #22 på: Sø., 8,Juni,2008,21,04 »
Hei.

Da melder jeg min ankomst til Roald`s Kro jeg også, hvis jeg finner fram  ???

Mvh
Rocker
Jeep-fan....nu me ny bil :-D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: mekaniker
« Svar #23 på: Sø., 8,Juni,2008,23,35 »
Jiiiiiippi. Nytt blod og nye biler........... Det er utrolig gøy at nye ansikter dukker opp hos oss....... Vi er jo ikke akkurat farlige,selv om vi liker å bygge på Jeepene våre......Velkommen begge to. ;D