Skrevet av Emne: Endelig eget jeepclubforum!  (Lest 5942 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Endelig eget jeepclubforum!
« på: To., 5,Oktober,2006,18,01 »
Kjempekult at vi har fått til et eget forum på jeepclubben,
håper vi får rekrutert mange nye medlemmer og at det kanskje
er noen flere girls som vil være med!

 :-*

« Siste redigering: Fr., 6,Oktober,2006,18,02 av wrangler »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #1 på: Fr., 6,Oktober,2006,00,03 »
Eg e med!
Trodde faktisk at eg skulle være det første kvinnelige innslaget i forumet, men du kom meg i forkjøpet gitt!!
Så Jeep-Jenter ta oppfordringen, kanskje vi får en egen link tilslutt.... :D
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget CJ-7

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1412
  • Jeep CJ-7
    • Red Rock
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #2 på: Fr., 6,Oktober,2006,12,16 »
More girls & kvins in Jeep`s  ;)
Det trenger Jeep & offroad miljøet, stå på jenter.
Petter
Clutcher`n. GPW 1943
CJ-7 AMC 360, 35" ARB f&b. 1984

JK Wrangler Rubicon 2009

Jeep Garasjen

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #3 på: Fr., 6,Oktober,2006,18,16 »
Hei Kate, det var hyggelig! har hørt mye om deg, så på
tide vi "møttes".
Du har lenger fartstid enn meg i dette miljøet, men mitt intrykk er overveiende positivt
-alle gutta er helt suverene.



Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #4 på: Fr., 6,Oktober,2006,19,14 »
-alle gutta er helt suverene.

Særlig noen :)
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #5 på: Fr., 6,Oktober,2006,19,54 »
Jaja Kate,vi får jobbe litt med Martha,se om vi kan få hun i fartha.. He He.... Stter og kjeder meg i Göteborg så jeg föler for litt Jeepkomikk på kvellingen... :-\

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #6 på: Fr., 6,Oktober,2006,23,41 »
Ja, vi jenter må jaggu ta vare på hverandre i dette miljøet og ikke la gutta skremme vekk nye!
Jeg kunne faktisk ikke en dritt når jeg begynte, men takket være tålmodige og utrolig greie karer i denne klubben -så er taket høyt. Har nok tråkket i salaten noen ganger, men det har vel tilslutt blitt akseptert at noen bare må ha inn alt med teskje! -Eg e desverre heller ikke tilhenger av altfor mye gjørme på den fine bilen min, sånn er det bare!!
Ellers er det en utrolig fin bil du har fått deg nå Kathrine, selv om jeg aldri hadde kommet på å bytte ut den flotte fronten min, jeg er nok en firkant freak...!
I Bergen er vi faktisk 5 Jeepjenter, men bare 2 som er aktive.
Det er synd, for gutta tar utrolig godt vare på oss og syns det er kjempekult at vi er med ;) Og ja, Tarje, -Martha e i farta, hun må bare "trykke ut kneipen", så e hun med igjen. (Hun hadde termin når vi var på fjelltur, så Jostein nektet henne å være med, he, he..)Har kjøpt seg hevesett og greier, så dette blir bra!
Men hvor er hun som kjøpte den blå YJ, hun som kjenner Tom? Hun bør jo snart melde seg :)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #7 på: Lø., 7,Oktober,2006,09,59 »
Okay,så en ny jeeper er på vei.Det har ikke jeg fått med meg.Stor stas det når vi skal på tur i bergen,vi må jo snart tenke på å kjöpe inn et mobilt jeep`stellebord. ;D.
Men om hun trenger hjelp til hevesettet så må jo du bare formidle kontakten,slik at vi kan gi henne hjelp til å nå "nye höyder" for hun og bubbisen,,.

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #8 på: Lø., 7,Oktober,2006,12,22 »
Høres ut som du har det bra i Bergen Kate, jeg er muligens enda mer priviligert i Oslo, har 15 karer helt for meg sjæl, og samtlige bidrar til at knotten fylles opp med kunnskap. Gøyest av alt er
å kjøre offroad, jeg bare elsker det og håper at vi kan få til noen turer sammen engang på treff.
Når det gjelder rekrutering, så er det jo masse babes som kjører wrangler i Oslo, men samtlige har rosa genser,boblevest og pannebånd, så jeg får meg liksom ikke helt til å spørre om de vil bli med i gjørma.

go helg,
 :D


Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #9 på: Lø., 7,Oktober,2006,17,42 »
15 karer... Hm....må visst ta en opptelling over hvor mange eg har i Bergen..ha,ha ;D
Ellers syns eg det er mer moro å kjøre i sanddyner/bushen -heller enn å sitte fast i et gjørmehøl på Rena mens angsten tar meg for at jeg må forlate bilen støkk i skauen og ta flyet hjem! Ikke liker eg den bunken bumperen fikk i Haugesund heller eller banken fra flyttingen min av broen i Renas dype skoger...(ikkje le Tarje..)
Når det gjelder jenter, skjønner jeg hva du mener, tror nok det er først og fremst et østlandsfenomen. MEN mitt første møte med Martha og venninnene i myren i Bergen var utelukkende med høye hæler...-du husker vel det Tarje! Vi holdt på å daue av latter hele gjengen, men det går seg til, eg ser potensialet i alle Jeep Jenter inntil de definitivt motbeviser det totalt. Det er jo det som er gøy med klubben, at vi er så forskjellige og likevel finner tonen og finner på så mye moro. I mine øyne dreier ikke et Jeep treff seg om å måle hvor mye anabolesteroider som befinner seg under ethvert sete eller et evig motorprat, Jeep er utgangspunkt for så mye, mye mer enn det! God helg ;)
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #10 på: Lø., 7,Oktober,2006,21,27 »
Jaggu bra å se det finnes damer med bein i puppen!
 :D ;D :-* ::) ;)
« Siste redigering: Lø., 7,Oktober,2006,21,32 av wrangler »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #11 på: Sø., 8,Oktober,2006,20,54 »
Den episoden med høyhelte sko har jeg ikke glemt nei,plager meg den dag i dag at jeg ikke var kjapp nokk med kamera når jeg oppdaget det...Ble litt tafatt kansje når jeg så det.. :o

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #12 på: Sø., 8,Oktober,2006,21,49 »
Øh....mest melkespreng for tiden... ;D

Jeg har faktisk hele episoden med Martha i myren og alle de høyhælte venninnene foreviget på film, men har ikke peiling på hvordan det kan legges ut i en morsom snutt. Tror jeg må ta et datakurs til!
Tenk hvor kjedelig det hadde blitt i Jeepmiljøet uten oss jenter å le av ;D

Girls just wanna have 4X4 fun!!!
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

renegade

  • Gjest
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #13 på: Sø., 8,Oktober,2006,22,44 »
Tenk hvor kjedelig det hadde blitt i Jeepmiljøet uten oss jenter å le av ;D
Girls just wanna have 4X4 fun!!!

Da får vi ta en Rena historie:
Det var vel 1.e gangen (det var vel noen som hadde leid ei *kjempehytte*, men det er en anne historie).

Uansett, jeg skulle være tidlig tilbake på campen for å få cateringen på plass.
Så for å rekke det, så foreslo "Skal Bare" en snarvei...  Jeg burde ha ant urå, meeeen.

Uansett, vi havnet i myra (Matsen-myra ?)

Og nå kommer damedelen av historien:

De deltagende damene er erfarne offroadere, så de har bestandig med seg *RIKELIG* med proviant.  De anbrakte seg selv m/provianten innunder noen furulegger.  Så mens Leifur, "Skal Bare", ??? og undertegnede sleit som dyr uti myra for å frem jeepene, så kom "de gode forslagene" i samme takt som provianten ble borte - raskere & raskere...
Vi holdt vel i vaffal på en par timers tid uti der, og når vi endelig hadde fått jeepene igjennom var det ikke noe å si på stemningen innunder furuleggene...
Rakk jeg cateringen ? Å neida, vi var vel sist inne på campen synes jeg å huske.
Men alle var enig om at det hadde vært en fin dag...

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Endelig eget jeepclubforum!
« Svar #14 på: Ma., 9,Oktober,2006,23,44 »
Ikke bare det Per Men de drakk opp det som var av drikkende i bilen også... >:( >:(

Men det var ikke i Matsen myra.. Det var inn i Løype 9 etter brua.

Ser du står i bakgrunnen litt oppgitt, for vi var jo endelig kommet oss igjenom så klarte Scjelander dette..

YJ min var  jo nesten tom for strøm så vi klarte med ett nødskrik å få vinsjet bilen opp på rett kjøl.....



Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.