Skrevet av Emne: tilbakekalling - fabrikkvarsling for kontroll og utbedringer  (Lest 1467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 367
Hvilke regler gjelder for dette.
Eks. Min 97 modell var originalt kjøpt i USA - så importert.

Dersom jeg skulle finne ut om det er noen tilbakekallinger som denne ikke har vært innom......

a)   Kan jeg kreve dette utført hos forhandler i Norge ? Bilen er ikke registrert i det norske forhandler nettet,  kan dette bety noe ?
b)   Lite service historikk fra norge, betyr det noe ?
c)   Hvor finner jeg liste over innkallinger ?
TJ 4,0L 2001 Sahara

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered