Skrevet av Emne: G O L S A F A R I 2008  (Lest 15200 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget GrandV8

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 167
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #15 på: To.,31,Januar,2008,17,13 »
Fruen, bilen og jeg er klare! ;D
Rom er bestillt til 2 av oss!

Hmmm, hva sier fruen til at hun må sove ute på parkeringsplassen...?


Det vet jeg ikke! Men hun har sakt at hun skal være mere ute i år! ;D
Jeephilsen
Roy Morten
Grand Cherokee 5,2l -96, 4"heving 33"hjul
"Det som ikke kan kjøres rundt, kjøres over!"

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #16 på: Fr., 1,Februar,2008,00,47 »
Vi er to to voksne og to "voksne"barn som har veldig lyst å være med på Gol, men hotellopphold for 4 voksne blir for tungt for min lette lommebok, nesten 8000,-. Har snakket med andre som også har veldig lyst å være med , men føler at ikke økonomien strekker til, og vurderer å bli hjemme pga. det. Jeg vil anta at vi ikke er de eneste som kvier oss til å reise fordi vi føler oss litt "utenfor"?da vi ikke kan legge så mye cash i en helg. Ikke for å legge demper på stemningen, men kanskje jeg er med på å synliggjøre det som er et problem for endel? Det var ihvertfall kvient for dem jeg snakket med. Jeg tror at det går an å ha et kjempeopphold på Gol uten at det behøver å koste skjorta. Man leier en leilighet, og kjøper seg inn på middag og sosialt samvær om kvelden. Alt etter hva man ønsker ,eller har råd til ikke sant? Mat må man ha. :) Utflukter og fellesting er vi jo sammen om. Pølser, brød og engangsgrill. Kjøring, utflukt... Kanskje blir vi nå 3 familier som kommer likevel, selv om vi ikke har råd til hotel.  :) :)
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #17 på: Fr., 1,Februar,2008,07,04 »
Hei!
Per's har leiligheter til leie til en meget hyggelig pris. Da lager dere frokost selv, og kjøper dere inn på middagen. Det var flere, meg inkludert, som gjorde det i fjor i alle fall ( mitt første år). Det blir rimelig. Husk dog at adgang til Tropicana koster 250 pr pers hvis du ikke bor på hotellet (trur eg). Fordi det var så sinnsykt bra i fjor tar jeg med familien i år og velger å bo på hotellet ettersom ungene er "badegærne". Men ja, det svir på pungen økonomisk og blir derfor en prioriteringssak.
Uansett er dere hjertlig velkomne uansett hvilken form for innkvartering dere velger.
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #18 på: Fr., 1,Februar,2008,07,45 »
 ;DFighter da.... ;D

Om dere får den samme gode "mottakelsen" på Gol, som vi østlendingene (Simon, Tanja og Ronny), fikk i Bergen i høst, så tror jeg dere kan være helt rolige på det med å føle dere "uttafor".

Jeg skal ikke selv til Gol i år (heller dessverre). Dette pga. penger og prioriteringer som Tor nevner. Men allikevel - jeg er helt sikker på at de andre "lokale" heltene tar vel hånd om dere ;D
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #19 på: Fr., 1,Februar,2008,09,00 »
Vi var fire som delte en leilighet ifjor ( bla Tor og meg) og betalte for kjøringen og middagen på lørdag. Tar man med familien og velger å ta en leilighet og nyte middagen som en familie der og kanskje heller komme på en øl i baren senere på kvelden igjen så er alle hjertelige velkomne uansett. Dagstur på både lørdagen og eller søndagen er heller ikke noe problem.

Uansett hva man velger å gjøre, så er alle hjertelige velkomne når de kommer ! Treffkomiteen lover at alle skal føle seg velkomne! Og på denne turen, så er det gøy for alle uansett tidspunkt, uansett bil ( bare det er JEEP !!!!  ;D ) og uansett kjøreferdigheter

Skulle noen føle at de mangler noen av ferdighetene, være seg bil, dekk, løft eller kjøretrening, så send meg en mail eller ring meg, så skal vi få til litt opplæring og trening. Mange har også ledige seter i bilene sine hvis noen ønsker å sitte på og la egen bil stå. Det er ikke noe å være redd for å spørre om råd, hjelp eller bistand
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #20 på: Fr., 1,Februar,2008,10,04 »
Takker for fine tilbakemeldinger. Jeg har vel aldri vært i tvil om at mottagelsen blir fin, og vi har også bodd i leilighet på Gol før. Det er helt ok. Følte bare at jeg ville lufte det, for, som sagt så er det ikke alle som vil/tør si at "vi kommer ikke for vi har ikke råd". Det har litt med stolthet å gjøre, å utlevere seg..Det blir heller:"Det passer ikke", "har ikke tid", "må jobbe", osv. Håper med dette at flere kan være med. Vi kommer i alle fall. Og vi har heller ikke en heva og bredda bil, men skal bli gøy å prøve ZJ'en i bakken lell.  ;D
« Siste redigering: Ti., 5,Februar,2008,15,22 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #21 på: Fr., 1,Februar,2008,11,27 »
Og vi har heller ikke en heva og bredda bil, men skal bli gøy å prøve ZJ'en i bakken lell.  ;D
Fjorårets "værsting" i bakken var en standard commander på gatedekk ;D
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #22 på: Fr., 1,Februar,2008,11,48 »
Hehe. Ja, jeg har sett video av det. Føyk opp som om det var grusvei den kjørte på. Vektfordeling, motor og dreiemoment er nok bra tilpasset der ja.
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #23 på: Ti., 5,Februar,2008,10,53 »
Ville bare opplyse om at alle leiligheter er booket av et eller annet firma, :( og der er ikke sjans på noen av dem. Vi fikk heller ikke plass. Da gjenstår egentlig bare hytter til 4, med dobbeltseng nede og hems med plass til 2, inkl. toalett og dusj,til 1200,- pr. helg. Der var det mange ledig. Bare til opplysning. :)
« Siste redigering: Ti., 5,Februar,2008,10,59 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #24 på: Ma.,11,Februar,2008,19,03 »
Nå blir Steffen fornøyd. Rom er Bestilt (per mail  men det funket i fjor og.)
Hvor mange er vi kommet opp i nå da,noen som har tellingen.? vi satser på 15-20% flere biler og folk i år.
Dette koster litt,men det å få kjøre der i trekket med bil er bare sinnsykt gøy. Og snøforholdene i år i forhold til i fjord på denne
tiden er 3-4 ganger bedre........... Tull er det ikke,jeg var i området forige helg og det har faktisk snødd siden jeg var der. ;D

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #25 på: Fr.,15,Februar,2008,21,25 »
Og da har Gunnar med familie bestil rom og. Slig at vi får en Ekte Golden Eagle med oss og opp på toppen av trekket... ;)

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #26 på: Fr.,15,Februar,2008,21,26 »
Ja,og till og med fru Hatlem skal være med i år.... ;D

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #27 på: Sø.,17,Februar,2008,20,47 »
Vi kan også glede vårt PR-kåte styre ( og medlemmer ) at Amcar igjen vil delta på vårt arrangement med fotograf og skribent!!!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #28 på: Ma.,18,Februar,2008,23,13 »
Sitat
Ja,og till og med fru Hatlem skal være med i år....

Blir stinn brakke i bilen da. hvis kidsa skal være med  :)
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Turbo.TJ

  • Gjest
Sv: G O L S A F A R I 2008
« Svar #29 på: Ti.,19,Februar,2008,22,26 »
Er jo goood plass til 5 med bagasje i en CJ7... Og masssse dreiemoment til å dra den opp til Gol og. (V8 Stein. ;D) Nei fru Hatlem
og Fru Gill (jaja de er ikke gift,vet det men høres jo mye bedre ut.) skal hompe opp på 1 klasse med NSB.
Så da går regnestykket opp gitt. ;)