Jepp, der er de. Du kan sjekke dem med multimeter, ja. Som sagt, sjekk bryteren også. Den har visstnok litt lett for å ryke. Det sitter også en slags bryter i forbindelse med hendel til varmeapparatet.(den øverste) Når denne settes helt til venstre skrus vifta av. Kan jo være noe der... Finn gul ledning med svart stripe og mål med multimeter eller prøvelampe. Kronglete å komme til inni der, men det går.