Jeg har nylig skiftet radiator på min Cherokee LMT 4,0L, etter å ha kjørt noen måneder med radiatortett på den gamle. Rett før radiatorskifte begynte varmeapparatet å bli dårlig. Jeg skfitet radiator, kjørte gjennom med radiatorrens, for muligens å løse opp eventuelt rusk i varmeregisteret og fylte på kjølevæske.
Varmeapparatet i bilen virket fremdeles ikke. Ny termostat er satt inn og varmeregisteret er spylt gjennom uten problem, så det er ikke tett. Hva kan det være? Første vinteren jeg har bilen, så er det mulig at den rett og slett bare ikke blir varm nok på vinteren. Kan papp-plater foran radiatoren være en løsning. Er dette et gjennomgående problem hos gamle Jeeper?