Heihei. Jeg har fått en lekkasje i kløtsjpumpa mi
. Jeg la meg da optimistisk under bilen for å lokalisere litt mer nøyaktig hvor lekkasjen er. Ser da til min store forskrekkelse at røret går INN i kløtsjhuset!
Det kan da ikke være mulig at jeg må av med kassa for å skifte den?.
..? Noen som har peiling på dette? Har enda et lite håp om at det går an å komme til den fra det støvdekslet på undersiden....men... 
Ikke utenkelig at du må av med kassa & kappa.
Har du midtkonsoll ? Hvis ikke, løft på teppet & sjekk om du har et deksel rundt girspaken.
Har du det, så kan bruke ei talje ovenfra, det gjorde jeg da jeg tok ut kassa engagn, funka fint det.
Om du må ut med kassa, det finner du i Haynes maualen. Hvis du ikke har Haynes manualen eller lignende, så er det et ypperlig juleønske... Tips herved oversendt.