Skrevet av Emne: 5 Jeeper på søndagstreff  (Lest 2842 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
5 Jeeper på søndagstreff
« på: Sø., 2,Desember,2007,18,47 »
5 biler ble med på søndagstreff i Hvittingfoss/Svarstad. Veldig hyggelig, og alle tok en runde i sandtaket på Svarstad.

Ett bilde i førsteomgang...

Safety third

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #1 på: Sø., 2,Desember,2007,23,25 »
Det ble jo en fantastisk treff-søndag med litt solskinn og greier. Praten går lett når det er så mange Jeep-temaer å velge på. "Laining" på parkeringen og Jeep-kolonne ned Lågendalen og opp i kjørefeltet var ganske stilig. Det er også veldig trivelig å ha noen kjente i kjørefeltet når man er der. Litt mer regulær møtevirksomhet må være mulig å få til på månedsbasis.

Hvordan gikk det med transferen, Skruknott? Det så ut til at du fikk en god del ut av feltet etterhvert. Vi tok etterhvert en tur opp på nivået over depotet og da regner jeg med at dere fant veien hjem i mellomtiden. Med tele i bakken fikk jeg til ganske mye i dag som ikke er mulig for meg på sommerstid. Med det standard dekk/fjæroppsettet jeg har blir ofte underlaget i sandtaket for løst. Vi reiste vel hjem ca. 1515, siden dagslyset da var i ferd med å gå og regnet økte på.


Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #2 på: Ma., 3,Desember,2007,09,47 »
Aah, det var dit dere hadde rømt, ja. Var plutselig litt alene nedi dumpa, men du verden så gøy  ;D
Fikk aldri transen til å sitte i lavserien, så kjørte på høyserie, men det gikk fint som fy. Masse grep og nok moment - null problem. Må rette forstillinga i dag og forsøke å finne ut av transfer iløpet av uka - og gleder meg til neste runde
Safety third

Utlogget jeep siemens

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 80
  • 93 ZJ 4.0
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #3 på: Ma., 3,Desember,2007,14,32 »
Ja  :) må få til flere treff  :)

var morro og kjøre i sandtaket  ;D

Hyggelig og se ansikktene bak nikkene fra forumet.
Endelig jeep på meg også :)
Medlem nr 814

http://www.youtube.com/v/R9MOniGI2nE&rel=1

Utlogget Geir G K

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 498
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #4 på: Ma., 3,Desember,2007,16,56 »
Da slenger også Wrangler avdelingen seg på og takker for en hyggelig dag.  Og en bra start på lokalavd. Prates ;D
Geir Grov Kristiansen
Wrangler TJ  modifisert
Medlemnr 783

Utlogget Val

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 6
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #5 på: Ma., 3,Desember,2007,22,59 »
Ja det var artig det! Håper dette kan føre til at jeg kan få litt inspirasjon til å begynne på min cj3b mod 54 igjen!

Gøy at "alle" kom seg litt ut i terrenget også. Var vel bare meg som ikke gjorde det. Men jeg skal ta igjen neste gang, da er sperra på plass i bakakselen!

 ;D

Utlogget pain

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 18
  • 2.5" heving + 31"x10.5" dekk. kommer langt med det
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #6 på: Fr.,17,Oktober,2008,17,59 »
neste gang det er et søndags treff og kjøring i sadtaket så meld ifraså jeg også kan bli med.  ;D kan jo ikkegå glip av den morroa ;D
Himmelen er eneste begrensning, resten handler bare om sporvalg...

Utlogget Skywalker

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 471
  • Space cowboy
    • -Cherrox-
Sv: 5 Jeeper på søndagstreff
« Svar #7 på: Fr.,17,Oktober,2008,21,04 »
Vi prøver så godt vi kan, følg med i Buskerud- og Vestfoldavdelingene. Plutselig dukker det opp et nytt tilfelle.

Jeep!

Hadde den vært til å slå på hadde det fulgt med hammer!
Ex-JEEP: '98 Cherokee/XJ 4.0 Ltd. (solgt oktober 2012)
JCN #741