Det sitter 3 bolter på hver side opp i rammevangene. Men det sitter også 2 eller 3 bolter opp i en gummiforing på T-kassa også. Disse må også løsnes/fjernes.
Men som sagt over, så må du støtte opp drivlinja. Sett en garasje jekk ( eller lignende ) under utgåenda yoke på T-Kassa og demonter skliplata. Men husk å ikke fjerne jekken før annen sikring eller evnt før plata er festet igjen.