Skrevet av Emne: Hevesett igjen. Har du ? Hvilket merke? Pris?  (Lest 5576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Hevesett igjen. Har du ? Hvilket merke? Pris?
« Svar #15 på: Ma.,26,November,2007,14,28 »
Vel det er slik info jeg er ute etter, her er det mange erfaringer som er kjekke å vite.

Husker jeg så på tj med engang den kom.  ergo 1997. Da var Terraflex det hotteste fjærsettet på markedet.

Er det noen som har skyjacker??
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

renegade

  • Gjest
Sv: Hevesett igjen. Har du ? Hvilket merke? Pris?
« Svar #16 på: Ma.,26,November,2007,15,51 »
Vel det er slik info jeg er ute etter, her er det mange erfaringer som er kjekke å vite.

Husker jeg så på tj med engang den kom.  ergo 1997. Da var Terraflex det hotteste fjærsettet på markedet.

Er det noen som har skyjacker??

Jeg har undersøkt litt rundt Skyjacker i en annen sammenheng, de får ikke så gode tilbakemeldinger -"skycrap" er vel et ord jeg ser brukt.
Om dette gjelder alt de lager eller bare den swaybar-disconnecten, det vet jeg ikke.

Søk litt på de vanlige stedene, så finne du fort utav om det produktet du tenker på, er noe å ha...