Vel kjetil, jeg er ganske fornøyd med procomp, men jeg ville vurdert å byttet ut demperne med MX-6 og lengre dempere. Dette gir deg en del mer flex når akslen henger fritt. Jeg og Stein kjøpte hvert vårt heve sett for noen år siden. Jeg kjøpte procomp, og han kjøpte ome.
Jeg har vært fornøyd hele tiden, mens Stein ble missfornøyd pga bilen krenget veldig i svinger og rundkjøringer.
MEN!!! Det er ett men her.
Per Egil i Larvik har en TJ med OME. Han kjøpte det av Tor for en del år siden. Den gangen ba han om lange dempere, og ekstra kraftige fjærer. Dette var ikke standardsettet til Tor, og Tor mente dette ikke fungerte noe bra. Per Egil var ganske sta og fikk delene sine. Dette settet fungerer ganske bra, og Per Egil er ganske fornøyd. I tillegg gir det OME settet mer høyde enn Procomp. Procomp gir kun 2" løft.