det gjelder hardtoppen.
Om morgenen henger det is/vanndråper over hele taket.
Det vil nok være sånn på denne årstiden her. Bare vent til det kommer snø, og den blir liggende å smelte på taket, for så å fryse litt til igjen. Da regner det nesten inni bilen. Det er kondens ifra taket. Siden taket på TJ er kun av glassfiber, uten isolasjon dannes det utroolig lett kondens, og den vil dryppe.
Er vel samme prinsippet som gjør at du snart må skrape bilen hver morra også.
tror faktisk at du får kjøpt stoff med isolasjon ett eller annet sted i statene som var til å lime i taket på tj'en. mulig at det vil hjelpe.
Eller gjør som meg. sett den i garasje, da holder den seg fin.