Jeg må vel fylle på gear olje etter at stikkakslingen er tatt ut. skifte simmering/tetning.
Hva heter oljen som brukes?
noen har gjenbrukspakning på diffen. Den er ganske bra egentlig. har sånn forran på min bil. Den slipper jeg å bytte.
Bak har jeg kun pakning på tube ifra biltema. aldri hatt problemer med den. Som olje bruker jeg vanlig diff/gear olje ifra biltema. er vel sae80/90 eller noe. Fyll så mye at du kan dyppe ytterste leddet på lillefingeren ned i hullet og da berøre olja.
Men hvis sant skal sies, så behøver du ikke opp med difflokket forran når du skal ut med stikk akslene. Det er IKKE c-clip forran på wrangler. men det kan jo være greit å ta ett oljeskift i ny og ne allikevel.