Neida Stein, min erfaring er at det ble rene 2CV følelsen med helt myke dempere offroad,
spesielt foran, det ble skikkelig veltefølelse ned hellinger på skrå.
Jeg prøvde ikke det så mange ganger

På landeveien er det jo smak og behag, jeg har ikke automatisk kobling på stabstaget foran, så derfor hender det at jeg,
av ren latskap, kjører landeveien hjem med demerene i front på det hardeste.
Hastighet er jo en viktig del av dette temaet, og jeg snakker nå om rolig trailkjøring.
Jeg har Rancho RS9000 dempere, det vil si dobbelvirkende oljedempere.
I hverdagen på landevei, har jeg de på 3 bak og 1 forran (5 er hardest).