Skrevet av Emne: Katalysatr  (Lest 1778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget andersb

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 7
Katalysatr
« på: To.,27,September,2007,19,03 »
Katalysatoren min skrangler noe fært. Skikkelig ekkel metall skrangle lyd..  Var hos Svendsen eksos og de sa det var katalysatoren.. De skulle ha 5000 for å skifte det... Men kjøper det heller på biltema og gjør det selv.

noen som vet dimensjonen på eksosrørert på wrangler. Skal kjøpe en katalysator på biltema nå, men må kjøpe en overgang slik at den passer på wrangler 2,5 liter 97-model. Noen som vet hvilken dimensjon jeg trenger eller som har noen vidre tips rundt dette??

takker

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Katalysatr
« Svar #1 på: To.,27,September,2007,20,29 »
Ta heller og plukk av den gamle og dunk ut innmaten, skal ikke by på noe problemer med avgasser, verd og prøve før du kjøper ny kat. Blir ørlite sprekere også ;)
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered