Sett inn sitat
Sitat fra: Stein-K på 29-09-2007, 23:33:43
Da slipper du alle ting som kan oppstå ved en ombygging slik som litt ekstra knirking, økt bensinforbruk osv .....
Vil det bli høyere drivstoff forbruk med 4.88 dreving?? Jeg har sett for meg at det blir mindre, og hva med knirking hvor kommer dette inn?
Drivstoff økonomien vil bli bedre. Motoren går mye lettere, men igjen så får du høyere turtall. Så store forskjellen blir det ikke. Men du verden å mye bedre å kjøre.....
Knirkingen var en liten fleip til Fauxpaus da han virker redd for allt av lyder og rariteter. Noe som er kjennemerket til en ombygd Jeep
