Skrevet av Emne: Uling bak ved pådrag - diff eller mellomaksel?  (Lest 2450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Dry Only

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 78
Uling bak ved pådrag - diff eller mellomaksel?
« på: To.,29,August,2019,20,33 »
Hei,
For to år siden plukket jeg fra hverandre diffen og skiftet alle lager. Var forsiktig når jeg dro til krympehylsa.
Fylte på med forskriftsmessig olje. Bilen var etter dette lydløs. Men for noen mnd siden kom ulingen tilbake.
Bør jeg dra til mutteren som holder pinjongen en kvart omdreining til?
Skifte olja igjen?
Noen tips?
Kan det komme slik lyd fra kryss i mellomakslingen?
Det er ingen forskjell om jeg svinger så tror ikke det har noe med hjullager å gjøre.
Cherokee 2,5 TD -97'

Utlogget mhjo

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 139
Sv: Uling bak ved pådrag - diff eller mellomaksel?
« Svar #1 på: Sø., 3,November,2019,19,50 »
Jeg ga opp etter 100 forsøk med den ene eksperten etter den andre og bestilte ny overhalt Chryslr 8.25 babaksel med sperre  fra East Coast Gear supply. Da ble det bra og dyrt.
Jeep Cherokee Sport 2000 4.0l - Mods: Dynomax VT eksos, Magna flow sports cat, 62mm TB, K/N filter, 12-hull dyser, Viper Mod.

Utlogget Dry Only

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 78
Sv: Uling bak ved pådrag - diff eller mellomaksel?
« Svar #2 på: Ti.,23,Juni,2020,14,34 »
Hei,
Er du fornøyd med den akslingen? ikke ulyder? Kan jeg spørre sånn ca hva det kostet?
Og er håndbrekket enkelt å få bra - umulig på dana 35 synes jeg.
Cherokee 2,5 TD -97'

Utlogget mhjo

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 139
Sv: Uling bak ved pådrag - diff eller mellomaksel?
« Svar #3 på: To.,25,Februar,2021,14,39 »
Du kan be om tilbud fra Chase på east coats, eller sjekker med huggere hr i landet. vet ikke om håndbrekk
Jeep Cherokee Sport 2000 4.0l - Mods: Dynomax VT eksos, Magna flow sports cat, 62mm TB, K/N filter, 12-hull dyser, Viper Mod.