1: Nei, men tror kanskje det er et slikt et som Tomas har montert på sin 4.0L og det ga bra lyd. Og hvis det står mye fint om det rundt om på nettet utenom reklamene, så er det vel noen som har testet det og synes det er ålreit.....
2: Det er mange kryss og tannhjul som drivverket skal igjennom, så at det er slark er vel ingen hemmelighet.... Men jeg er ikke helt sikker på hva du mener.