jess. det blir mye jobb. Men dette er jeg klar over, så har jeg både tid og plass så om et halvt års ti regner jeg med å kruse rundt i den mest strøkene TJ`en med 4L som ruller på norske veier. Å ja jeg kjøpte den for vesentlig mye minder en 90. Dagen etter at anonsen ble lagt ut på finn fløy jeg fra Oslo til Trondheim for å titte på den. Skadene er store nok de, Jeg snakket også med både forikringsselskap og vrkstedet som hadde taksert skadene, jeg fikk også priser på opprettingen av ramme og karoseri samme dag. Det blir mye delebestilling fra USA fremover, (noen som har erfaring med dette?) men morro skal det bli. Jeg kommer sikket til å søke mye råd og tips fra disse sidene fremover og håper jeg møter like mye hyggelige folk her som jeg har intrykk av at det er her. Å jeg er sikker på at jeg ikke har blitt lurt, I stede for å bruke tid på fundering, men handlet kjapt, noe som skjedde instinktivt etter 2 års desperat leting etter wrangler, Jeg brukte 2 timer på å gå igjennom bilen. Men en ting er jeg inig i. 90.000 er den ikke verdt slik den står i dag. men om et halvt år, mye jobb og en god slump eksta penger... Ja da skal vi se den stakars syke wrangleren har fått seg nytt liv!!!!
Mvh. ny WranglerEier