Skrevet av Emne: Trenger hjelp i forbindelse med heving  (Lest 1647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Jeepxj87

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Trenger hjelp i forbindelse med heving
« på: To., 3,August,2017,11,52 »
Kjøpte meg en Xj 87mod med 3" heving
Har vært på biltilsynet og fikk det godkjent, men jeg måtte ha en såkalt Lasteavhengi bremsekraftventil.
Er det noen som kan være behjelpelig med hva jeg skal gjøre? Eventuelt hvor jeg skal bestille slikt å hvilken type jeg må ha...
er takknemmelig for alle svar!

Utlogget jeep92

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 54
Sv: Trenger hjelp i forbindelse med heving
« Svar #1 på: Ma., 7,August,2017,17,09 »
det finnes ikke på jeep xj så vidt jeg vet om. jeg fikk også en kommentar på akkurat dette når jeg skulle godkjenne mitt hevesett. men jeg sa bestemt at dette finnes ikke på min bil og ble heller ikke levert. dette står i godkjennings papirene at det skal være en sånn ventil, hvorfor vet jeg ikke. den eneste ventilen som er på bremse nettet, er den som regulerer bremsekraften til fremme og bak. (denne kan også byttes ut om du vil ha mer bremsekraft bak, vis du skal ha større dekk)

selv abs systemene kom ikke med noe som heter "Lasteavhengi bremsekraftventil".  det du må gjøre er og finne en delekatalog som viser at dette ikke ble levert. rsa bil kan nok hjelpe deg her, med og printe ut dele katalogen de har som vis at det ikke er mulig og skaffe til jeep xj. om ikke de kan hjelpe deg, må du kontakte fiat som sette deg over til jeep avdelingen. bare hver forbered på at rsa bil vet mindre en deg om jeep xj^^
« Siste redigering: Ma., 7,August,2017,17,17 av jeep92 »