Skrevet av Emne: Trenger mekaniker hjelp til TJ 2,5. (ujevn motor gange)  (Lest 2338 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Trenger mekaniker hjelp til TJ 2,5. (ujevn motor gange)
« på: Sø.,30,Juli,2017,21,54 »
Nå er jeg snart tom for deler og ideer om hva som  feiler min  TJ 2,5/2000. 
Motor er ugrei og er ujevn i gange på  tomgang og under kjøring.  Jeg har byttet "alt" av sensorer, tennings komponenter, batteri, innsprøytnings dyser, jeg har etter det hatt den på  et verksted som  "kunne Jeep", men det hjalp ikke (og det var pokker så dyrt).

Ingen feilkoder å se. 

Så, nå strekker jeg ut hånden til jeep miljøet i Hordaland og håper det er der ute en/flere som kan litt om Jeep 2,5 Liter Bensin motoren. Dere er velkommen til min garasje, eller Jeg "hoster" meg frem til din om det er ønskelig. Du / dere bestemmer det:)

Send sms eller ring 91 52 03 93

Mvh hilsen... litt over frustrert Jeep eier (dette er min  3´dje Jeep og sikkert ikke den siste).



XJ 4,0 98

Utlogget Oseberg

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 363
Sv: Trenger mekaniker hjelp til TJ 2,5. (ujevn motor gange)
« Svar #1 på: Ti.,13,Februar,2018,14,38 »
Forespøresel gjelder fortsatt......


Motor fusker fortsatt,  har nå byttet alt av sensorer, bensinpumpe, tenning deler  osv, osv, men det hjelper ikke.  Den fusker, men har gode dager innimellom.
Har sågar hatt den på  verksted hos Morvik Auto, som trodde de hadde fixet problemet for 11.000, men neida, fremdeles trøblete.

Betaler for besøk av en kyndig person som kan Jeep L4-sylinder motoren. Bilen står i Bergen/Fana i tørr garasje. Har alt av deler/verktøy.

 

Ta kontakt med Tom på  91520393.
XJ 4,0 98