Skrevet av Emne: Musikk i commander  (Lest 2319 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Trygvea

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Musikk i commander
« på: Sø.,11,Juni,2017,12,57 »
Hei... Var i går og kjøpte meg en 07 mod commander, (har hatt 99 mod wj i 8,5 år nå) men nå har jeg røska ut dashbordet for å se litt på manglende belysning i midtkonsollen og se om det er mulig å koble meg til en aux/phono inngang eller noe... Ønsker meg  bluetooth og dab tilkobling, men synes ikke noe om adapterene som sender FM...
Naturen er finest gjennom frontruta

Utlogget bassminister

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Sv: Musikk i commander
« Svar #1 på: On.,19,Juli,2017,09,36 »
Hei..

Fant du en løsning her ?
Jeg er også ny commander eier (1 dag faktisk  ;D ) og tenker å bytte ut spilleren til en DAB+ løsning. Ønsker å kunne bruke ratt-knapper opp mot spilleren.


Utlogget Trygvea

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Sv: Musikk i commander
« Svar #2 på: To.,10,August,2017,12,52 »
Hei... Lenge siden eg var innom her nå...
Naturen er finest gjennom frontruta

Utlogget hkrix

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 85
Sv: Musikk i commander
« Svar #3 på: Lø., 9,September,2017,09,22 »
Hei. Jeg har en WK, (men det er vel samme utfordring) med Pioneer 2din løsning med cd, dvd, x antall usb, minnekort, navi, ryggekamera, blåtann med tlf og streaming, samt en telefonholder med fast iphone kontakt, direkte koplet til en usb bak på spilleren. Og alle knappper på rattet i funksjon foruten den som skifter mellom modus, da dette er mer komplekst på denne spilleren.
Dette er standard vare hos bilstereobutikkene.
Kjøpte bilen slik, har kun supplert med iphoneholderen, men tror hele dette oppsettet kosta 10-12K i sin tid.
Grei lyd, men ingen "kiosk-veltare", om dere kjenner uttrykket.
Er godt fornøyd med løsningen.
Eneste jeg ikke har fått til å funke er fotoboksvarsel, men det skal faktisk gå an, sies det. Så der skal det forskes litt mer, samt om skjermen kan dimmes i henhold til utelyset, da rygging i mørket, gir en meget intens og blendende skjerm.
2005 Grand Cherokee 3,0D Ltd.

Utlogget eriktar

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 94
Sv: Musikk i commander
« Svar #4 på: Fr.,23,Mars,2018,15,49 »
Medlemnr 1208
93mod ZJ.