Skrevet av Emne: Kvite blinklys til ZJ  (Lest 2412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget High output

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 39
  • Min gamle XJ, no har eg ZJ 5,9 LX
Kvite blinklys til ZJ
« på: Lø., 8,September,2007,06,39 »
Hei alle jeepfan, har nett kjøpt meg en 5,9 LX og er meget godt fornøgd den har godt ca 127000. Men eg kunne tenke meg kvite bliklys framme på den, synest den ser litt tøffare ut då. Nokon som veit kor eg kan få tak i et sett med disse?? :) . Har kjørt jeep sidan eg var 18 og no er eg 24, og har hatt 2 cherokee 4 liter, og ein Wrangler 2,5 97 mod. den siste cherokeen hadde eg i 5 og eit halvt år, super bil.Håpar nokon kan hjelpe meg å finne sånne lykter?

mvh LXander

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #1 på: Lø., 8,September,2007,09,37 »
Mulig Klintberg & Way fører disse ( har ihvertfall tilgang til mye amerikanske utgaver i tillegg til Europeiske...)

Evnt www.4wd.com  www.summitracing.com
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #2 på: Lø., 8,September,2007,10,59 »
Gratulerer med "snopebil". Du kan du jo prøve www.eBay.com, søke på bilmerke/type/årsmodell + all categories, så finner du mye. Bl.a. er der noen kule baklys.  :) Du registrerer deg gratis. Mener en sa til meg at du multipliserer dollarprisen med 10, så har du ca.prisen ferdig levert til deg inkl. alle avg. Lykke til. :)
« Siste redigering: Lø., 8,September,2007,11,10 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget bambus

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 116
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #3 på: Lø., 8,September,2007,23,06 »
Jeg trodde jeg hadde en standard ZJ Ltd, kjøpt ny i Norge. Den har nemlig hvite blinklys.
Ser at tilbud om slike forekommen "en masse" på ebay. Enklest tror jeg det er å kjøpe fra ebay.de  (Tyskland, "Sprechen sie deutsch"?).
Mvh bambus
Bambus

Utlogget High output

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 39
  • Min gamle XJ, no har eg ZJ 5,9 LX
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #4 på: Sø., 9,September,2007,12,41 »
 Tusen takk for gode svar, skal sjekke litt rundt. Har sett ganske mange ZJ med kvite blinklys så det må være mulig å få tak i.
P.S LX er å anbelfale, rå bil! ;D

Mvh LXander

Utlogget jeppe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #5 på: Sø., 9,September,2007,13,47 »
Kjøpte mine hos www.rockauto.com Har handlet masse der,kjapp levering. Anbefales :)

Utlogget High output

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 39
  • Min gamle XJ, no har eg ZJ 5,9 LX
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #6 på: Sø., 9,September,2007,16,58 »
Var inne på rockauto.com, såg ut som ei bra side :), korleis er det med frakt?
Betalingsmåte? kan dei sende i postoppkrav?

mvh LXander

Utlogget jeppe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #7 på: Ma.,10,September,2007,01,42 »
Fraktsummen ser du på handlelista etter hvert som du legger varer i kurven. Bare velg land og postnummer. Har sett at frakta kan være forskjellig på deler der det er flere produsenter å velge mellom. Bare å prøve seg fram så det blir billigst. Betaling med kreditkort. Sendes med Fedex eller UPS. Regning på norsk moms får du i posten fra fraktselskapet. Du betaler moms på beløpet du handler for og på frakt.

Utlogget skruknott

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 81
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #8 på: Ma.,10,September,2007,13,19 »
Jeg skal også kjøpe blinkers til ZJ ('95 V8). Drøssevis på ebay, men blir småkronglete ettersom jeg har lyst å kjøpe litt flere ting når jeg først skal shoppe fra andre siden av dammen. Ligger noen på ebay.de også, men klarer ikke å regne ut hva som blir billigst uten å vite vekt/mål på pakken fra USA. Går vel uansett raskere å få dem fra Tyskland.

Rockauto har ikke alt jeg har lyst på, men sannsynligvis nok til at det kan være greit å handle av dem - og det er alltid greit når noen har anbefalt sjappa her (takk  :D ). Hvilken frakt-type valgte du, Jeppe? Og hvor lang tid tok det?

Safety third

Utlogget jeppe

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Sv: Kvite blinklys til ZJ
« Svar #9 på: Ma.,10,September,2007,18,54 »
De gangene jeg har bestilt noe har postdama  ;D stått på trappa ca ei uke etter at varene er sendt. Du får ordrebekreftelse fra avsender med "tracking number" så du kan spore pakka og se hvor den befinner seg i verden. Min erfaring er at det som tar lengst tid er strekningen fra Gardermoen og hjem til meg.