Skrevet av Emne: Trenger muligens litt uvanlig hjelp...  (Lest 1289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Truls_Håvard

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 3
Trenger muligens litt uvanlig hjelp...
« på: To.,23,Februar,2017,08,31 »
Hei,

Jeg er helt ny på forumet, og igrunn like ny med Jeep. Faktisk så har jeg ikke engang en Jeep, men på lørdag håper jeg det skal endre seg, og det er med dette jeg trenger litt hjelp. Er det noen her på forumet som bor i Sandefjord som hadde hatt sjangs til å være med å se på denne bilen? Jeg kjenner til litt om disse bilene, men langt ifra alt (sikkert veeeldig lite...), og tenkte jeg kunne prøve meg her.

Dette er vel en heller uvanlig forespørsel, men jeg vil at denne bilen skal være bra, da den skal fungere som familiebil og jeg håper å ha den til jeg dør... hehe. Bilen er en 2001 Cherokee, 2,5 D. Km 160 000. (Trenger ikke en haug av svar på hvor dårlig den vm motoren er, eller hvor bra den måtte være, ja jeg kjenner til svakhetene i toppene og litt sånn, men det er vel stort sett det jeg vet om bilene :) )

Hadde satt stor pris på hjelp, og håper å bli ny lykkelig eier av Jeep!!

Utlogget Truls_Håvard

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 3
Sv: Trenger muligens litt uvanlig hjelp...
« Svar #1 på: To.,23,Februar,2017,10,41 »
Kom på at dersom dere kan tipse om ting jeg kan/bør se etter dersom jeg må gå alene, så er det til stor hjelp det og altså! Bildene ser veldig bra ut, ser ikke noe rust eller slikt, men dere vet gjerne hvor det ikke syns, og andre svakheter jeg bør sjekke... Setter stor pris på alt av tips eller hjelp som kan komme!