Kjetil, tror du Toften blir veldig veldig veldig sur om vi lakkerer/sprayer bilen hans natt til Lørdag før avreise?
??
Har en sånn fiiiin farge som jeg kunne brukt skjønner du............
Even, god idè om å fordele folk med nyere jeeper utover ledige seter i gammel-jeeper. Men Team VictoryKnox kan dessverre ikke bidra her. Vi har faktisk ikke plass til oss selv, akkurat nå. Men kreativ verksmester Capt. Grundtvann, som nå sitter i Nordsjøen, jobber med løsninger. Så du kan godt si vi har satt en mann på saken.
Det logistikkmessige rundt selve pakking fixer jeg på 15 minutter, i kjent Arendal-stil. Teip, strips og tau.
Jeg er redd for at vi ikke skal dra strikken for langt med å modifisere GPW`n til Olav for langt, vi skal bare være glade for at vi får låne den

Skal ikke røpe for mye men litt må det modifiseres. Den må ha mere lys, samt at noen noen 12 volts uttak til gadgets..
Pakking det er Ronnys oppgave, men jeg har hørt rykter om noe fra artic til å pakke i...
Men dekor kan vi sette på. å det har jeg ordnet med klistremester duden jeg kjenner. Det blir noen overaskelser der kan du si
Jeg har også lurt på om det er lplass til oss i den bilen med tanke på alt det som vi skal ha med.
Husker godt sist vi var på Rena, hvor stakkars Olav ble kilt inni baksetet med bager, cooler,halv dører,hi lift, pc, soveposer mm rundt seg. Han satt så støpt fast at vi måtte dra han ut etter begge armene. Det mest utrolige var at han sovnet på vei oppover, han sov fra Gardermoen til vi stoppet på Rena for å fylle bensin..