Skrevet av Emne: Dagligprat Lokallag Sørlandet  (Lest 11950 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Dagligprat Lokallag Sørlandet
« på: Ti., 4,September,2007,22,22 »
Er det noe liv i lokallaget? Hvem er leder?
« Siste redigering: Ti., 9,Oktober,2007,14,32 av sandviper »
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Nico

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 298
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #1 på: On., 5,September,2007,00,40 »
Dårlig stell ser det ut for  ;D ;D
Nico
CJ-7 Renegade 86.
Amc360,4"Trailmaster,35x12,5x15 Procomp Xtreme Mud,10X15 RockCrawler felger

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #2 på: On., 5,September,2007,07,59 »
Jeep Club Norway har en hjemmeside også. På den, under for eksempel "kontakt oss" så finner du navn og epost addr til de forskjellige lokal lagene, styret, redaksjon, treffstyre etc.

Kjetil heter han som pr idag sitter som lokal kontakt og han har følgende epost: sorlandet@jeepclubnorway.no . Men grunnet hans arbeids situasjon i nordsjøen, så ønsker han å vippe denne stillingen over til en som heter Erik.

Det er til tider aktivitet der, men det meste foregår vel rundt Arendal Offroadklubb. Det fleste av våre medlemmer i denne regionen er med i begge klubbene.
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #3 på: On., 5,September,2007,12,57 »
Noen fra sør som er intr i att det skjer noe? hjelper ikke og bare sitte på gjerde å vente ;)
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #4 på: On., 5,September,2007,13,02 »
Masse aktivitet på Sørlandet, ja :)   Blant annet verdens minste treff. Kun ekslusivt oppmøte...

http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php?topic=538.msg4807#msg4807
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget Nico

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 298
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #5 på: On., 5,September,2007,18,25 »
Er det ikke bare å dra i gang noe da ???
Nico
CJ-7 Renegade 86.
Amc360,4"Trailmaster,35x12,5x15 Procomp Xtreme Mud,10X15 RockCrawler felger

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #6 på: On., 5,September,2007,22,28 »
Vel er ikke dette en start?
Og dette ;)

Kunne tenke meg og se om det kommer noen innspill fra lokallagets leder, hvis ikke kunne jeg godt tenkt meg en samling en gang i mnd feks Lillesand?
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Golden Eagle

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 896
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #7 på: On., 5,September,2007,22,36 »
Sandviper,

Lokallaget på Sørlandet var i mange år en av de mest aktive, men Kjetil gikk litt mett av dårlig oppslutning og liten vilje til å ta initiativ så derfor har aktiviteten vær noe mindre en periode.

Jeg ville ikke "ventet på å høre fra lokallagets leder". Det er feil måte å tenke på.
Jeg ville tatt kontakt med lokallagets leder og tilbudt mine ivrige tjenester.
Da hadde du fått det til å virke så mye mer positivt og gjort en sliten dugnadsarbeider veldig glad!

Vi prøvde lenge å få til noe i Kristiansand, men det er først nå at vi ser aktive medlemmer der.
Hadde en lokalkontakt i Søgne i begynnelsen, men han er dessverre ikke lengre blant oss.
« Siste redigering: On., 5,September,2007,22,39 av Golden Eagle »
Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #8 på: To., 6,September,2007,00,03 »
Lokallaget på Sørlandet var i mange år en av de mest aktive, men Kjetil gikk litt mett av dårlig oppslutning og liten vilje til å ta initiativ så derfor har aktiviteten vær noe mindre en periode.

Jeg ville tatt kontakt med lokallagets leder og tilbudt mine ivrige tjenester.
Da hadde du fått det til å virke så mye mer positivt og gjort en sliten dugnadsarbeider veldig glad!
Att folk brenner seg ut har jeg sett altfor mange ganger alle årene jeg har vært medlem av Røde Kors og det er synd!

Jeg sendte en mail til sorlandet@jeepclubnorway.no i juli og tilbyr meg egentlig å hjelpe, men fikk aldri noe svar, kan mail adr være nede?
Sendte også en PM til Kjetil og fikk svar tilbake at han hadde gitt stafett pinnen videre. Men finner ikke det brukernavnet i medlemms listene ham refererte til, derfor denne tråden.

Beklager hvis det oppfattes som mas og att jeg liksom forventer att noen skal underholde meg, det var virkelig ikke meningen. Heller motsatt. Jeg har ikke lyst til og overkjøre den som sitter som lokallags leder og kanskje har noe på gang, mener det er bedre og gå "tjeneste" vei. Så Erik hvis du trenger hjelp til noe er det bare å slå på tråden.

Kjetil
90607115

« Siste redigering: To., 6,September,2007,00,07 av sandviper »
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget Golden Eagle

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 896
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #9 på: To., 6,September,2007,07,16 »
Sandviper,

du er en god mann!
Even Erlien
JCN-medlems nr. 1
AMC Jeep CJ-7 Golden Eagle 1980
Willys Jeep CJ-3A 1952
Willys Jeep FC150AM 1960 Prototype
Jeep CJ-7 Laredo 1986 Delebil.
Kaiser Jeep FC150A1 1959 på for.
Willys Utility Jeep 4-75 Pick up 1955

Utlogget Stein-K

  • Administrator
  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 2511
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #10 på: To., 6,September,2007,07,34 »
Telefon nummer til Erik Oland som er fungerende arvtager til Kjetil har følgende mobil nummer:  48 19 82 96.

Han er medlem i klubben, men ingen bruker av forumet dessverre. Ring han og tilby din hjelp! Han blir bare glad :)
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget Kate YJ

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 207
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #11 på: To., 6,September,2007,11,04 »
Sitat
Er det ikke bare å dra i gang noe da
Sitat
Vel er ikke dette en start?
Og dette
Kunne tenke meg og se om det kommer noen innspill fra lokallagets leder, hvis ikke kunne jeg godt tenkt meg en samling en gang i mnd feks Lillesand?

Så flott at noen er interessert i at det skjer noe på Sørlandet og har lyst til å bidra attpåtil!  :D :D :D


Sitat
Telefon nummer til Erik Oland som er fungerende arvtager til Kjetil har følgende mobil nummer:  48 19 82 96.

Han er medlem i klubben, men ingen bruker av forumet dessverre. Ring han og tilby din hjelp! Han blir bare glad

Flere av de mest aktive i lokallaget her i Bergen er heller aldri inne på Forumet, men det går likevel fint fordi vi utfyller hverandre og samarbeider slik at vi deler ansvar for ikke at noen får alt og går lei  ;)

Bli enige om et lite møtested/en kaffekopp, det er en god begynnelse -og ta gjerne kontakt med meg: secretary@jeepclubnorway.no eller Rudi for å få oppdatert medlemsliste for Sørlandet.
Det er uansett viktig å få oppdatert info på siden vår om riktig kontaktperson og aktiviteter.


Lykke til! 
Hardrock Kate Dubai
JCN medlem nr 69

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #12 på: Fr., 7,September,2007,16,36 »
vel jeg vært noe hektisk opptatt med å bygge nytt kjøkken de siste dagene, så jeg har ikke hatt tid til å "leke" meg på nettet.

Ja jeg har desverre litt for mange oppgaver i det private til å være lokalkontakt for tiden. Erik Oland er lokal kontakt for sørlandet for tiden.

jeg mener at han har m38? som kontakt navne her. men er ikke helt sikker.

han er ikke så aktiv på nettet tror jeg. Men han er en aktiv jp kjører.

Jeg vet at du sandviper kontaktet meg i sommer om hva skjer men jeg menre å huske at jeg svarte deg at jeg ikke lengre er lokal kontakt.

Skulle gjerne vært å kjørt mye mere jp på treff jeg, men når man jobber 12 timer om dagen med båter å nå hus er det ikke mere rom for slik en at jeg kan si at jeg kommer sterkere tilbake.

for den ny innkjøpte tj`n til mor ligger det masse snadder deler til som skal på bare jeg får tid...................................

bla 2 stk aksler m arb  285 75 16 dekk  vinsj, rockcrawl skidplates mmm.



Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #13 på: Fr., 7,September,2007,18,35 »
Stemmer det Kjetil jeg fikk med meg att du hadde gitt jobben videre, tar kontakt med Erik og hører om vi skal dra igang noe etterhvert.

I mellom tiden, hvis du er fra sørlandet og kunne tenke deg att det skjer noe skriv
Navn:
Sted:
Bil:

Har du forslag til aktiviteter fyr løs.
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered

Utlogget sandviper

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1161
Sv: Lokallag Sørlandet
« Svar #14 på: Fr., 7,September,2007,18,37 »
Kjetil
Kristiansand
Wrangler TJ 97 mod
hevet 4+1" og ruller på 33" dekk
Willys Pickup 54 L6-226 soon to be HO powered