Skrevet av Emne: polyforinger eller vanlige ?  (Lest 3096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget cat-vi

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 283
Sv: polyforinger eller vanlige ?
« Svar #15 på: Ti.,29,August,2017,08,59 »
Da var jobben gjort på kontrollarmer foran også, steike for en forskjell!! Det ble mye bannskap før foringene som er montert på selve framakselen var demontert og nye Super Pro foringer satt på plass igjen, denne jobben er sikkert grei nok når aksling er ute men det kreves litt tålmodighet når den er montert på bilen, dette kommer jo mest an på hvor fast de sitter.  Til referanse: med NYE kontrollarmer med gummiforinger i en ''mellomslakk'' sving i 80km/t føltes bilen noe overstyrt og litt vobblete, måtte korrigere og ''passe på'' bilen hele tida. Etter bytte til Super Pro foringer går den svingen fin-fint i 100+, uten å måtte ''passe på'' bilen, går strekrett som på skinner, det er omtrent som jeg har fått en 10 år nyere bil, gliser hele dagen! Står igjen med to foringer for panhard stag, får bare løfte bilen i lufta og bytte de også så er det Super Pro på rund baut.

Utlogget Bjørn jeep2

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 76
Sv: polyforinger eller vanlige ?
« Svar #16 på: Sø.,17,Juni,2018,16,40 »
Gammel tråd men har noen spørsmål om disse foringene: er nylon stivere en disse poly foringene?

Tenkte ev kjøpe poly foringer å gå for 25mm stab stag bak for å få den litt meire asfalt venelig!!

Utlogget Bjørn jeep2

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 76
Sv: polyforinger eller vanlige ?
« Svar #17 på: Ma.,18,Juni,2018,23,11 »
Å er det noen som har prøvd disse Polly flo flex foringen?