Bilen min hadde 2,5" ProComp og 33" dekk før jeg kjøpte. Han jeg kjøpte av byttet til 31", men det var pga symaskin under panseret og original utveksling (noe du ikke trenger å tenke på med 33").
Jeg er veldig fornøyd med mitt ProComp 4" (+2" BL). Jeg tror at det hadde blitt drit kult på din bil!