Skrevet av Emne: Sentralås fjernkontroll problemer  (Lest 1488 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget terje pedersen

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 52
Sentralås fjernkontroll problemer
« på: Lø.,25,April,2015,12,27 »
Kjøpte en 2000 wj 4.7 her for en liten tid siden. Når jeg hentet den virket fjernkontrollen (har bare 1) som normalt. Etter en dag vil den kun låse bilen men ikke åpne igjen. Batterier er ok og en låsesmed har bekreftet at den sender signal både på lukke og åpne knappen.

Låser jeg døren med sentrallåsen eller fjernkontrollen går alarmen på  men den går ikke av når nøkkelen brukes i dørlåsen.

Noen tips på å fikse dette?

Utlogget Robert

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 2
Sv: Sentralås fjernkontroll problemer
« Svar #1 på: To.,25,Mai,2017,14,53 »
Jeg har akkurat d samme problemet jeg også.. Fikk rådet å sjekke for brudd i ledninger ved A- stolpen på passasjer siden. D er også i døra der mottakeren sitter. Ta av trekket å sjekk ledningene der. d skal jeg gjøre.. Dette er jo en stund siden.. Funnet en annen løsning??

Utlogget Drangs

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sentralås fjernkontroll problemer
« Svar #2 på: Lø.,10,Juni,2017,15,53 »
Har samme problem. Fjernkontrollen virket som oftest før, men så ble det skjeldnere og skjeldnere. Nå funker den bare til å låse av og til. Har testet fjernkontrollen og den er i orden. Skal prøve å ta ut den enheten som sitter i pasasjerdøra å se om det er noe quickfix som løser problemet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Utlogget Drangs

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sentralås fjernkontroll problemer
« Svar #3 på: On., 8,November,2017,18,19 »
Har samme selv. Antenna i A-stolpen er vel til stereoanlegget. Skjønner ikke hvordan det kan bli sånn. Fjernkontrollen funker helt fint fram til den en dag begynte å fuske. Nå er det så sjeldent den virker at jeg har sluttet å bruke den. Min alarm går av når jeg låser opp med nøkkelen da så det går jo for så vidt greit.

Om noen her har en løsning på dette hadde det vært supert. Er så my annet å skru på Jeepen at har ikke kommet til dette problemet enda

Utlogget teerex

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 3508
  • Harstad, Troms
2000 WJ 3,1TD Laredo QD, Eibach senkesett, Mystery Switch, chippet, 245/65R17 General Grabber HTS60.
It's a jeep thing. You wouldn't understand! I don't.