Skrevet av Emne: 1998 Grand Cherokee 5.2 Limited vurderes solgt  (Lest 1573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget oyvindandersen

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 31
    • Fotograf Øyvind Andersen
1998 Grand Cherokee 5.2 Limited vurderes solgt
« på: Fr.,17,April,2015,13,16 »
Min nåværende eier vurderer å selge meg til fordel for innkjøp av nyere Jeep, hvem er jeg, jo en 1998 Grand Cherokee 5.2 Limited modell, levde mitt første år i USA hvor jeg ble bygget før jeg ble fraktet over kjølen til norges land, er helt orginal, så pen som bildene tilsier, og jeg er selvfølgelig like pen innvendig, klart jeg har begynt å dra på årene men holder meg godt. Jeg har rullet 118 500 miles, dvs underkant av 190 000 km, jeg brukes daglig og ruller for tiden 45 - 50 mil i uka, har fått ny servopumpe og tilhørende løpehjul, ny orginal eksos, nye hovedlys og ny frontrute pga steinsprut. Mine ruter er orginal tint-støpt, så ikke noe film lagt på her, jeg har fulgt alle servicer og oljeskift, hadde for 5000 km siden storservice med skifte av alt av oljer rund baut, så jeg er meget godt tatt vare på :-) Har 2 sett med orginalfelger av typen som dere ser på bildene av meg, vinterfelgene begynner å føle tidens tann, men mine sommerfelger er veldig pene, jeg ble levert fra fabrikken med disse, så og si nye dekk har jeg på alle 8 hjulene mine også, tror han eieren min har ett sett felger til, ikke orginale men følger med!
« Siste redigering: Fr.,17,April,2015,13,24 av oyvindandersen »
Øyvind Andersen

1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited (Char Gold II Satin Glow) l Quadra-Trac l Infinity Gold

Utlogget oyvindandersen

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 31
    • Fotograf Øyvind Andersen
Sv: 1998 Grand Cherokee 5.2 Limited vurderes solgt
« Svar #1 på: Ma., 4,Mai,2015,20,02 »
Prisleie er 60 - 70 hvis noen lurer på det :-)
Øyvind Andersen

1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited (Char Gold II Satin Glow) l Quadra-Trac l Infinity Gold