Skrevet av Emne: AX-5 Girkasse til XJ og noen TJ-deler selges for en symbolsk sum  (Lest 1153 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Propellue

• 304 CID
  • **
Heisann!

Jeg har noe småtteri jeg helst skal kvitte meg med før jeg flytter fra Bergen.

- En AX-5 girkasse til XJ? Det viser seg at utgående aksling er noe lenger enn på TJ så den passer ikke i min. Ifølge selger jeg kjøpte den av fungerte den utmerket når han tok den av og den har gått rundt 170'000 km, men det kan jeg ikke gå god for desverre. Pris: Fint lite, en sixpack med øl eller noe sånt.

Clutchhus til XJ:

- En AX-5 girkasse til TJ. Dette er min gamle som reversdrevet røyk på. Resten fungerte flott og fint. 160'000Km - Gis bort.

- En rørfanger som passer Wrangler TJ og YJ (muligens CJ også). Stor, krommet sak. Den fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men det var ikke helt stilen jeg har tenkt på bilen min. Selges billig, gi bud.

- 4-5x Øvre bærearmsforinger til fremakslingen (muligens bak også?). Bestilte 6 for mange ved en feil. Selges for en halvliter pr. stk.

Alt sammen står i Bergen og kan leveres i nærområdet her. Ta kontakt her inne, på epost odd.e.straume[alfakrøll]gmail.com eller telefon 4168-en-åtte-55.
- "Har du bil?"

- "Nei, jeg har jeep."