Skrevet av Emne: Dieseltank Commander  (Lest 11198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget fiskern

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 612
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #15 på: Fr.,30,September,2016,22,40 »
så fantastisk, da er alle med rust angrepet tank heldige i fremtiden
hvor my måtte du ut med i frakt,?

Utlogget Halling88

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 5
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #16 på: To., 6,Oktober,2016,10,10 »
Det ble totalt $191. Av dette er $373 frakt. I tillegg kommer ca. 1.500,- til statskassa for mva...

Utlogget Hilde

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #17 på: Ti., 6,Juni,2017,15,42 »
Hei alle sammen!
Tar opp denne tråden igjen, må ha ny tank til min Commander 2008 CRD, min lekker nå minst en liter i uka...  >:(
Jeg har sett på den nevnte hvite lappen som det refereres til, og der står det 520904455AB
Finner ikke dette nummeret hos noen dealere, hverken her hjemme eller "over there".... Er det viktig?
Eller kan jeg bare bruke det nummeret som "fiskern" og "Halling88" nevner (68025089AC)?

Utlogget fiskern

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 612
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #18 på: Ti., 6,Juni,2017,21,21 »
denne passer Delenr. 68025089AC   
www.moparpartsoverstock.com
« Siste redigering: Ti., 6,Juni,2017,21,23 av fiskern »

Utlogget Hilde

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #19 på: To.,22,Juni,2017,17,10 »
Oppdatering:
På websida til forhandlern er nå tanken blitt mye rabattert, så den kom seg på ca $550. Så hadde de $110 i frakt til Oslo "men kan være frakten blir høyere på tyngre eller større deler. Prøvde derfor å sende mail til den oppgitte adressen for å spørre om frakt, men ingen svarte. Så måtte ringe tilslutt, og etter å ha blitt satt over til tredje mannfolket, så var det endelig en som torde å snakke med den utenlandske dama.   :D
Tanken var innafor frakt, så da spurte han om jeg ville legge inn ordren på telefon hos han, og jeg sa greit. Jeg måtte sende han kredittkort-opplysninger pr mail, og stusset på at det var annet domenenavn på den enn den mailen jeg hadde sendt tidligere, men kjente igjen navnet likevel fra websida på underteksten (konsernnavn?), så ble såpass beroliget at jeg sendte over kortnr og kode... :P Chris skulle sende ordrebekreftelse på mail samme dag.
Siden dette var fredag ettermiddag sjekket jeg ikke mail før mandag, og ingen bekreftelsr var kommet - og ikke dagen etter heller. Purret Chris på samme mailadr, men hørte ingenting. Prøvde ikke hovedmailadr, for de hadde jo ikke svart på mine to mail i begynnelsen, så prøvde heller et kontakt-formular som lå på websida - heller ikke svar. Sjekka konto, der hadde de trukket ca NOK 5.500, så da var hvertfall konto ikke tappet.  ;)
I dag prøvde jeg meg på nok en mail (inkl maildialog og utklipp fra kontakt-formularet), og sendte til både hovedmailadr og Chris, hvor jeg etterlyste ordrebekreftelse og trackingnr på forsendelsen - og da datt det inn en mail fra Chris (i capslock) et trackingnr fra UPS! HURRA!!!
Fikk sjekka sendinga, og den ligger nå i transit - tolker det som til Tollbehandling, så da er det håp for bila som nå lekker en liter om dagen!
Så konklusjonen er; det er enda billigere nå, men du må ha god tid til bestillinga!
« Siste redigering: To.,22,Juni,2017,17,15 av Hilde »

Utlogget fiskern

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 612
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #20 på: To.,22,Juni,2017,18,50 »
transit betyr at den er underveis med fraktfirma.

Utlogget Hilde

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 12
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #21 på: Fr.,10,November,2017,14,11 »
Hei igjen!
Har fått bytta tanken (det tok litt tid før kjære bror fikk tid), men har dere opplevd at det blir vanskelig å fylle, fordi utlufting ikke henger med?
Broder'n sa at det var "en sving" så måtte bøye den originale Commander-slangen litt, og ba meg sjekke om bila var enkel eller vanskelig å fylle etterpå - og man kan vel kalle den for vanskelig når man bruker 20 minutter på å fylle full tank...  ;D
Så må kanskje ha en ny slange, som har denne "svingen" originalt - har dere andre kjøpt ny eller modifisert sjøl?

Utlogget Bjørn jeep2

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 76
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #22 på: On.,15,November,2017,20,45 »
Hvor mye måtte du gi for den plast tanken da? Vurdere bytte til comander så undersøker litt!

Utlogget oilar

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 49
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #23 på: To.,30,November,2017,15,14 »
Finner nå plasttank på norske varehus :-) Rundt 11K

Utlogget steelig

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 7
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #24 på: To.,30,November,2017,23,24 »
Maldal import har til ca 10500 inkl.moms

Utlogget Moab

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Sv: Dieseltank Commander
« Svar #25 på: To., 2,Mai,2019,08,33 »
Gammel tråd, men prøver  likevel. Har en Grand Cherokee 3.0 CRD med lekk dieseltank. I følge VIN så er det en 2005-modell, den er førstegangsreg i 2006. https://www.moparpartsoverstock.com/p/__/6985397/68025089AC.html ser lovende ut, men i følge websiden passer den Grand Cherokee fom. 2007. Samtidig står ikke Grand Cherokee med 3.0 CRD før 2007 på den websiden. Er det noen som kan si meg om den passer min 2005-modell?