Skrevet av Emne: 1991 cherokee limited 4.0 HO selges  (Lest 1317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget almera1

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 119
1991 cherokee limited 4.0 HO selges
« på: Sø.,22,Mars,2015,19,52 »
Heisann, tiden har nå kommet for meg til å kvitte meg med denne gamle sliteren da den har blitt erstattet av en mindre bil til arbeidspendling.
Bilen er noe sliten i lakken og har en kolisjonsskade bak på venstre siden etter at jeg totalvraket en opel med den for noen vintre siden, den er ikke eu godkjent de siste to periodene men årsavgift for foregående år er betalt.
Denne er en usa import i 97 så den har litt annerledes baklys og slikt sammenlignet med norske utgaver, har også originalt security system, hengerfeste og ledningsnett for originale spredere.
Den er hevet med 2" ome komplett sett, men dette er ikke blitt ført inn i vognkort da det aldri har blitt påpekt i eu kontroll, men papirer kan skaffes fra bg-nor da det er kjøpt derfra, ellers så følger det med slitte sommerdekk på alu felger og forholdsvis gode vinterdekk på originale alu felger.

Kjente feil på den er at aircon ikke virker, dette sannsynligvis pga lekasje. kast i bremser foran, liten sprekk i bakluke etter kolisjonen samt bulken ved tanklokk, det er også rusthull i begge kanaler.

Kan selge den enten som et rest objekt eller delebil.
Pris vil jeg anntyde til rundt 6000 uten årsavgift betalt, hvis jeg skal betale årsavgift så tilkommer såklart denne til prisen, og joda prisen kan diskuteres, men skambud frabes.

Kan kontaktes på 45819616 kun sms besvares før 1600 telefon besvares etter, eller mail jebakken4@gmail.com
« Siste redigering: Sø.,22,Mars,2015,20,05 av almera1 »