Skrevet av Emne: Au da..... Land Rover + Jeep = Kan bli sant....  (Lest 1819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget sten_morten

• Global moderator
  • Get a life!!
Au da..... Land Rover + Jeep = Kan bli sant....
« på: To.,16,August,2007,23,27 »

Les mer:

http://www.lro.com/news.php?sid=67&page=1

Det beste var vel kanskje denne kommentaren postet av en ihuget Land Rover entusiast:

"the bloomin Yanks try and buy everything, jeep is and never will be a patch on the mighty landy, to integrate the two would be unholy!!! Rock on mighty Landrovers!!"

;D ;D ;D

(Og for de som lurer leser jeg ikke Land Rover sider, fikk linken tilsendt :P)

CJ-7 Laredo 1986                 WJ Grand Cherokee Limited 2001              M416
AMC V8                               3,1 TD
36x15,5-15

Utlogget LesPaul

• 304 CID
  • **
  • 2000 mod TJ
Sv: Au da..... Land Rover + Jeep = Kan bli sant....
« Svar #1 på: Sø.,19,August,2007,11,33 »
Jeg stod jo mellom Landrover Defender og Jeep Wrangler da jeg skulle kjøpe. Vet ikke helt hvorfor jeg valgte som jeg gjorde, men Jeep er litt mer lekent og moro. Vet ikke helt hvem som er best i terrenget. Britene har en forkjærlighet for å kjøre i gjørme. Mens Jeep er vel mer rock crawler.

Uansett...

Selvom jeg liker begge merkene, så ville jeg ikke likt en fusjon der. Det er vel bare Wrangler og Defender som er fullblods terrengbiler som blir solgt. Og man må ha nooe mangfold.
Jeep er såå amerikansk, og Landrover er såå britisk, så man skulle tro det var utopisk. Men Landrover har vel vært under Ford før har de ikke?
70% of the earth of the earth, is covered by water. The rest is covered by Jeep.

Utlogget CJ-5 Pekka

• 304 CID
  • **
Sv: Au da..... Land Rover + Jeep = Kan bli sant....
« Svar #2 på: Sø.,19,August,2007,21,11 »
Da er vel sirkelen sluten, med tanke vad LR begynte med. Det dumt å ikke bedriva underrättelse, Morten. Det var tur at nåen hadde gjort det. :D
Pekka Lord medlem nr 66
Vestby
CJ-5 Universal -66
Willys MB -43
Gracefully is better than polishing
Shine, can never replace attitude