Skrevet av Emne: Noen som vil overta en totalforsømt Jeep-webside?  (Lest 1308 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Wrangster

• 360 CID
    • Kvikksalg.no
Noen som vil overta en totalforsømt Jeep-webside?
« på: On.,17,Desember,2014,14,36 »
Jeg laget en gang i tiden siden http://www.willysdirectory.com , men det ble ikke gjort særlig mye mer enn å publisere den. Det medfølger et cms som er ment for å samle linker, artikler, videoer, blogger og nyheter, som fungerer som det skal, men er ikke oppdatert på en stund. Oppgradering koster 35 dollar pr år, og er frivillig. Jeg skal ikke ha noe for dette, men overtager må selv stå for domeneavgift og webhotell-avgift fra overtagelsesdato. Dette koster tilsammen ca 400 kr pr år, som lett kan tjenes inn igjen med google-annonser på siden. Domenet utløper 15/1-15 så det må ordnes før den tid, da jeg ikke ønsker å fornye det lenger. Send PM ved interesse. :) God Jul!
Jeep CJ-5 1955 Buick 231 "even-fire"TH350/dana300 D30/AMC20 YJ springs (under oppbygging) www.kvikksalg.no

Utlogget Wrangster

• 360 CID
    • Kvikksalg.no
Sv: Noen som vil overta en totalforsømt Jeep-webside?
« Svar #1 på: Fr., 9,Januar,2015,14,10 »
Denne blir slettet i morgen. Det er mulig å tjene seg noen ekstra slanter til deler her, hvis man har mye bra stoff om Willys og Jeep på hjertet. :)
Jeep CJ-5 1955 Buick 231 "even-fire"TH350/dana300 D30/AMC20 YJ springs (under oppbygging) www.kvikksalg.no