Hepp!
Har vært Jeep-løs siden februar i fjor, da '90 XJ-en avgikk med prematur og rammeskeiv død etter en kraftig velt. Per madammens ønske kjører vi nå en '05 Peugeot 307. Jeep-elskeren i meg fortviler, men kjører heller 307 enn å ta beina fatt. Med tanke på at Kong Vinter er rett rundt hjørnet og at undertegnede er godt vant med å trille rundt uten en eneste vinterbekymring, har Jeep-abstinensen for alvor meldt seg. Kom over
denne og ble nesten forelsket på nytt ("nesten" pga den madammen truet med deng).
I følge annonsen bør jo dette være et ypperlig kjøp, men erfaring fra bruktbilkjøp tilsier at det må ekstra undersøkelser til. Jeg lurer derfor på om noen har kjennskap til selger eller bor i nærområdet og har mulighet til å ta en titt. Jeg bor i Trondheim og jobber mye, så en dagstur til Sandefjord er ikke aktuelt uten ganske mye planlegging. Derfor blir det kjedelig med en eventuell bomtur..
Er det noen mulighet til å få hjelp med dette? Regner ikke med den ligger for salg særlig lenge (tar sjansen på at alle her inne er såpass reale at noen ikke snapper den under nesa på meg).
-Patrick