Jo takk for innspill. Jeg ble jo også advart på det sterkeste av mange før jeg fikk installert gass selv, men det var bare så utrolig mye å spare den gangen at jeg bare tok sjansen så fikk jeg heller ta en overhaling om den kom.
Husker at jeg regnet at jeg måtte kjøre 40.000km for å spare inn anlegget ( som kostet ca, 40.000 å installere den gangen).
Nå har jeg kjørt 148.000km med gass og nesten spart det inn igjen 2 ganger til etter at installasjonen var innspart.
Gassprisen er steget litt nå, og regnestykke er nok ikke like bra nå i Bergen ( gasspriser varierer veldig rundt i Norge ) , men jeg har ikke hatt noen problemer selv pr. i dag. Er egentlig mest lei av at reservehjulet fyller opp i bagasjerommet siden gasstanken tok den plassen hjulet hadde. Har en hund også, og når familien, og hund, og bagasje skal på tur så blir det fult ja.
Det er et eget olje smøresystem for ventiler på min bil ( Flash Lube ) , og tidligere var det vist nok ikke slike saker med når et gassanlegg ble montert. Da ble det for tørt med bare gassen sier mange og ventilene tok kvelden.
Leste akkurat i kveld på gaspro.no at selv Rolls Royce'ne på Buckingham Palace var konvertert for å kjøre på gass.
sjekk:
http://gaspro.no/hvaerlpg.htmlFolk må bare velge selv hva de vil ha. Jeg selger ikke hverken gass eller ombyggingssett. Det er mange meninger der ute og både gode og dårlige erfaringer. Viktigste er som teerex sier å få flest mulig "smiles pr. miles" og da er jo disse bilene grei medisin

Ikke like bra regnestykke nå.