Skrevet av Emne: Medlemskap og nettbutikk  (Lest 6016 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
Medlemskap og nettbutikk
« på: Ma., 3,Mars,2014,19,41 »
Har sendt beskjed om at jeg ønsker nødvendig info for å løse medlemsskap, men intet har skjedd. I tillegg har jeg lagt inn en bestilling i nettbutikken, her har det heller ikke skjedd særlig mye.

Håper noen kan ta fatt i dette.

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
Sv: Medlemskap og nettbutikk
« Svar #1 på: Ma., 3,Mars,2014,22,48 »
Det er sørgelig lesning og jeg har tidligere videreformidlet din henvendelse til vår medlems- og webshop ansvarlige Asle ( Holmis her på forumet ). Håper han tar tak i dette snarest!
Min garasje

Webredaksjon JCN
Kjør hardt, kjør stil! Karosseriet er en slitedel!!!

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #2 på: Lø., 8,Mars,2014,19,09 »
Bestilte fra nettbutikken 24. februar. Pr 8. mars har jeg ikke sett eller hørt noe som helst fra nettbutikken. Men pengene har den fått!

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #3 på: Fr.,14,Mars,2014,17,08 »
Enda ikke mottatt noe fra nettbutikken, kan noen få ut den berømte finger'n snart?????

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #4 på: Ma.,17,Mars,2014,14,55 »
Tre uker har gått, intet sett eller hørt. Nå har jeg via PayPal bedt om kansellering samt retur av pengene.

Utlogget yamahamm

• 304 CID
  • **
  • salangen troms jcn medlem nr:1108
« Svar #5 på: On.,19,Mars,2014,07,26 »
Ja virker som ledelsen har avsluttet sitt arbeid med klubben...? Jeg vil gjerne betale kontigent men vist dem ikke vil ha penger fra oss så dem om det ???
aka crazymm
www.scooterforum.no
1993 Jeep grand cherokee 4,0l selec track
2" bb
khumo road venture mt
++++

Utlogget Pettersen

• Administrator
  • 360 CID
« Svar #6 på: On.,19,Mars,2014,15,59 »
Via en annen post litt lenger ned her så står det at utsending av faktura og lignende blir avventet til etter årsmøtet. Dette burde absolutt vært bedre opplyst om.

Håper flest mulig møter opp der, så vi får en skikkelig diskusjon på hva som skjer framover...
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #7 på: On.,19,Mars,2014,16,55 »
Medlemskap er en ting, men nettbutikken er tydeligvis helt uten styring.

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
« Svar #8 på: On.,19,Mars,2014,20,11 »
Vi som sitter i styret er som antydet over utgått på dato og "utbrente" etter ALT for mange år i styret. Formann og kasserer har sittet i 9-10 år og bedt om avløsning de siste tre årene. Jeg som styremedlem har også ytret ønske om utskiftning siste årene da jeg har sittet i åtte år. To siste årene har jeg i tillegg bygd hus og jobber godt over snittet.

De siste fem årene er det ikke vært en eneste som har ønsket å tre inn i et verv i klubben og dette lider hele klubben av. Vi har ikke lenger drivkraften og den lille tiden dette kreves. Vi beklager dette på det sterkeste da klubben og medlemmene fortjener bedre! Men slik er ståa og dette vil ikke endre seg før nye krefter trer inn!

Vil med dette på det sterkeste oppfordre nye personer til å ta i et tak. Vi snakker ikke om mye tid, men litt i ny og ne. Det er faktisk morsomt når en holder på, bare man ikke går for lenge.
Min garasje

Webredaksjon JCN

Utlogget Pettersen

• Administrator
  • 360 CID
« Svar #9 på: On.,19,Mars,2014,21,09 »
Skjønner godt at man blir utbrent etter såpass lang tid i styret.

Et lite forslag til senere årsmøter/valg: Gå ut med ønske om nye folk i styret en del tidligere, gjerne som et festet innlegg her i generelt, og hold tråden oppdatert, samtidig som den ligger som "nyheter" eller lignende på toppen av siden. Mulig dette hjelper på å finne noen som kan bidra.

Jeg har allerede vært i kontakt med Åge om å hjelpe til, og har etterspurt info.
Trude: 98 XJ 2.5 med 2" heving, og 31". D30 Aussie Locker, C8.25 LSD <-- For tiden i dvale...

Jenny: 90 XJ 4.0, lekebil. Ribba for interiør og unødvendig utstyr, 2" heving, 31" BFG Mud. Snart 35"...

Celine: 97 ZJ 4.0, NP242, ARB fanger og sperrer, 31".

Utlogget Kris

• 360 CID
« Svar #10 på: To.,20,Mars,2014,06,37 »
Da er det jo bare å hive seg til, og stille til valg ;D. Gjelder også nye :D, bedre med entusiasme og iver for Jeep, en en mannsalder i klubben og en bataljon med Jeep'er.
Så håper jeg de "gamle" kan få sin  meget velfortjente avløsning :)
Selv må jeg dessverre melde pass!
TJ 00 uorginal
XJ 95 (solgt)
Zj 94 V8(solgt)

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #11 på: Ti.,25,Mars,2014,10,29 »
Da jeg som nevnt har kansellert min ordre i nettbutikken og fått dette bekreftet, lurer jeg på hvor mange uker det skal gå før jeg får tilbake pengene?

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #12 på: On., 2,April,2014,16,13 »
Kan noen snart ta fatt i dette og returnere pengene mine?????? Har fått beskjed fra PayPal om at de ikke får svar på henvendelse til nettbutikken deres. Jeg vurderer å anmelde nettbutikken for svindel!

Utlogget Stein-K

• Administrator
  • Get a life!!
  • TJ med V8
    • Garasjen min hos JCN
« Svar #13 på: On., 2,April,2014,19,31 »
Beklager Røros, og jeg har ingen god unnskyldning utover at enkelte verv ligger brakk. Det er nye krefter i sving etter påske som vil få gjort jobben i fremtiden. Inntil videre bør vi jo midlertidig stenge webshopen.

Send meg pm med kontonr og summen, så skal jeg få betalt tilbake pengene snarest fra min private konto.
Min garasje

Webredaksjon JCN

Utlogget RØROS

• 304 CID
  • **
« Svar #14 på: On., 2,April,2014,19,41 »
Det er herved gjort!