Skrevet av Emne: 2007 Commander Starter ikke?  (Lest 6069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Aannerud

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 18
Sv: 2007 Commander Starter ikke?
« Svar #15 på: Ma.,27,Januar,2014,11,00 »
Ja spørs nok om dette blir for spesefikk, jeg lar uansett verkstede få oppdrage nå! Skal gi info om hva de finnerut..




Aannerud

Utlogget eivind_m

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 135
  • Moss
Sv: 2007 Commander Starter ikke?
« Svar #16 på: Ma.,27,Januar,2014,11,07 »
Måtte kikke litt i "bibelen" og water in fuel skal gi kode, men det kan se ut som at det å koble den fra er det samme som å si at ting er ok. Send strøm gjennom luft og sende strøm gjennom diesel gir null volt, men kode kun gis når den "kortslutter" i vann.........mon tro..... Se vedlegg, skannet fort og gærnt med telefonen.


Mvh
Eivind

07 XH Crd ltd |2" OME |SteelArmadillo rock sliders |OEM skid plates |QDII |265/70-17 Geolandar MT | Hanson 30mm spacere |Plasti dip'a hjul |Kiwi Plx OBD & Torque |Pie aux in | Rugged Ridge matter |Yakima sykkeholdere i lasterommet

Utlogget Aannerud

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 18
Sv: 2007 Commander Starter ikke?
« Svar #17 på: Ma.,27,Januar,2014,13,48 »
Hehe, rart jeg sku koble ut akkurat den:p Hvilken bok er det btw? Bestillt time på verksted på fredsg så får vi se hva de finnerut..




Aannerud

Utlogget Aannerud

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 18
Sv: 2007 Commander Starter ikke?
« Svar #18 på: Fr.,31,Januar,2014,12,43 »
Da har jeg fått en tlf fra verkstedet, de fant ingen feil meldinger på bilen de heller.. Men fikk varierende signaler på veivaksel sensoren og byttet den. Bilen startet ikke. Så lot de bilen stå over nattan og byttet dieselfilter og vips så fyrte Commanderen.. han var ikke hundre prosent sikker på hvor feilen lå men kan tyde på dieselfilteret. Så får jeg bare se det positive i att jeg fikk byttet ut en sensor som virket og fjuske litt!

4WD vare han 99% sikker på att han løste med og software! Det var vist en kjent sak på biler der lavserien ikke var brukt noe særlig. Hu jeg kjøpte den av har nok aldri brukt den så det stemmer bra! får svar på om han hadde rett litt sener i dag..

Ser ut til att det vil koste meg ca 6000,-... RAN!!:p

mvh
Aannerud




Utlogget Aannerud

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 18
Sv: 2007 Commander Starter ikke?
« Svar #19 på: Fr.,31,Januar,2014,19,57 »
4wd i orden!  Da er Commander´n i toppstand igjen ;D håper det varer leeeeeenge!!


mvh
Aannerud