Skrevet av Emne: Lokallags treff fremover?  (Lest 5437 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget MF

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 64
Sv: Lokallags treff fremover?
« Svar #15 på: Ma.,15,September,2014,18,23 »


 vi er da noen som holder til i Vestfold, men det har vært veldig stille på møte fronten.
men det er sikkert ikke umulig å få til et møte..... det er få steder å kjøre uten for veiene i området her så det blir som regel at en treffes på kna treffene i Svarstad eller skien. har tenkt meg ned til skien på landstreffet, har ikke tid til å være borte hele den helgen men lørdagen skal jeg ned.

Utlogget Kris

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 290
Sv: Lokallags treff fremover?
« Svar #16 på: Ti.,16,September,2014,14,26 »
 Det bunner ut i at vi trenger en ny lokallagsleder i Vestfold. Det er en stund siden Tomas solgte Jeepen sin, og har funnet på andre ting å drive på med i fritiden sin. Sikkert en del lokale Jeep folk som blir med om en dedikert lokalleder finner på ting/møter :)
TJ 00 uorginal
XJ 95 (solgt)
Zj 94 V8(solgt)

Utlogget raymre

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 71
Sv: Lokallags treff fremover?
« Svar #17 på: Sø.,21,September,2014,22,09 »
Jeg må få fiklet litt med bilen før jeg drar til skogs igjen tror jeg... noe rimelig slitte kryss og greier... Men tenkte jeg skulle somle meg nedover til Grenland en tur til helga. :)

Hadde jo vært hyggelig om vi kan få opp litt aktivitet i det minste, kanskje dra på et og annet treff sammen eller noe? Jeg har en ganske hektisk hverdag, så blir ikke veldig mye treff og morokjøring på meg, men med planer om litt heving og ombygging i løpet av vinteren/våren, satser jeg på noe mer neste år enn det har blitt i år..

Og om vi er velkomne over grensa til Buskerud og, så går det jo kanskje an å ta en tur og hilse på noen med felles interesse der og. :D