Hei igjen!
Sitter fremfor diverse valg fremmover, og har lyst på hint/tips fra dere ærfarne Jeepere. Drømmer jo om dette V8 greierne jeg også, men nå da jeg skal til med heving og 33" så kom jeg jo på at hær bør jeg vel tenke over noen valg først. Tenkte å gå for 4"heving med en gang, og da må jeg til med SYE med d samme. Så var det fort litt å tenke på, skal jeg satse på å bruke den orginale transferen med v8,blir det dumt å kjøpe cv mellomaksling for dana35 når jeg tenker å gå over til d44 etterhvert,likens med giringer i akslene hummmm....og hevesettet bør kansje kjøpes for 6syl, da v8 kommer til å veie mere osv osv. Er fort mye jeg kan glemme å tenke på hær, burde vel begynt med motor først sålkart, men har noen 33" som sågjerne skulle vært på bilen, skjemmes jo litt av å ha større reservehjul og vinterdekk en sommerdekka!
Har kansje sett for meg at det enkleste er å kjøpe en komplett V8 donorbil med kansje noen passende akslinger. Tips og råd mottas med takk, også om event. donorbil gjerne av lett krasjet type!
Arild Rabben