Idag begynte jeg å pusle litt med dieseldyret jeg har kjøpt tilbake. Det er litt som må gjøres før PKK som jeg må ha for å få ut igjen skiltene. Etter det blir det ombygging og omreg til 5 seter.
Gjøremålene idag:
- Monterte holder til reservehjul og reservehjulet med trekk.
- Testet samtlige sikringer i kupèen og motorrom, funnet OK.
- Laget ny jording til hengerfeste kontakten. Det var muligens der feilen med kjørelysene bak lå. Byttet sikringen i auto kjørelysboksen under rattstammen etter den nye jordingen var laget og så var det i orden.
- Satt på sort rattrekk. Det er skinnratt på denne også og begynner å bli en anelse slitt. Er ikke fullt så godt å holde i men sparer orginal rattet endel.
- Gikk over alle bolter og muttere i fronten med rustløser for fremtidig arbeid.
- Fjernet setetrekk og støvsugde hele vogna innvendig, det trengtes virkelig.
- Byttet pære i fotbrønnbelysningen på førersiden.
- Testet parklys, høydejustering på hovedlyktene. Alt OK.
Kikket litt på fjerning av KC lyktene og fronten generelt. Fangeren har blitt trykt litt opp en gang så den må justeres. Men før det skal den lakkes opp. Venstre innerskjerm foran er også slitt hull i. Har heldigvis en ekstra fra Ulven som skal monteres. Skal også sette over støtfangerhjørnene foran fra de som sto på Ulven. Det blir muligens lakkering av alle hjørnene og dørlistene siden disse har blitt helt grå med tiden.
Alt i alt en grei kveld og har funnet ut masse som skal gjøres før PKK.