Skrevet av Emne: BRAKETTER  (Lest 827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget RØROS

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 148
BRAKETTER
« på: Fr., 3,Mai,2013,18,06 »
Jeg skal montere en Smittybilt 3" dobbel rørstøtfanger bak på min 97 TJ, men jeg mangler brakettene for å feste fangeren. Noen som har slike liggende og ikke trenger dem?

Send meg gjerne en PM!