Ja forsåvidt enig, etter noen år med VM-WJ uten å ha den på verksted så blir man etterhvert nødvendigvis godt kjent med de fleste knep og triks for å holde den vedlike.
Både på godt og ondt men mest godt kanskje. Man får ta læringskurven å finne ut hva som funker eller ikke av deler fra øst og vest. Noen billigdeler er bra, mens noe er elendig.
Bilen skiller seg også litt ut i mengden og med litt heving og litt assortert utvalg av dekk så kan man ha mye moro både sommer og vinter for de som ikke må holde seg på veien.
Etterhvert så går vel bruksverdien og hobbyinteresseverdien over salgsverdien så da kan man jo like godt beholde den noen år siden km. stand er så lav.
En ny JGC til 850-900.000 hvorav mesteparten sikkert er avgiftskroner er ikke spesiellt aktuellt å investere i kan man si, iallefall ikke før de ringer fra Hamar.
Har for mye annet å bruke penger på (les båt, båt, båt, hus)
Har forresten båt med 6-syl VM-diesel.