Skrevet av Emne: 91 Cherokee 4.0HO med unik godkjent kufanger vurderes solgt  (Lest 1674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget AndreHunter

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 6
  • Min 91 Cherokee 4.0 High Output :-)
Bilen ble importert til Norge i 1999 av han jeg kjøpte den av for 3 år siden. Han hadde ikke forsøkt og kufangeren godkjent, for 1 år siden var jeg tvunget og vise den til biltilsynet, de likte kufangeren og mente den må ha vært bestillt sånn fra fabrikken. De tok bilder av den og jeg fikk den innskrevet i vognkortet :-)
Skiftet nylig main seal og samtidig oljepumpe-vannpumpe-fordeler-monterte også ekstra kjøler til girkassa.

 










KM267000
AC
Defa anlegg med tidsur
Alarm
Skinninteriør
Automat
Pris 28000
« Siste redigering: Fr.,12,Oktober,2012,00,27 av AndreHunter »

Utlogget termor

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 9
Sv: 91 Cherokee 4.0HO med unik godkjent kufanger vurderes solgt
« Svar #1 på: To.,11,Oktober,2012,21,19 »
Hei
Har du bilder av setene . Er det mye rust?

Bilen ble importert til Norge i 1999 av han jeg kjøpte den av for 3 år siden. Han hadde ikke forsøkt og kufangeren godkjent, for 1 år siden var jeg tvunget og vise den til biltilsynet, de likte kufangeren og mente den må ha vært bestillt sånn fra fabrikken. De tok bilder av den og jeg fikk den innskrevet i vognkortet :-)
Skiftet nylig main seal og samtidig oljepumpe-vannpumpe-fordeler-monterte også ekstra kjøler til girkassa.

 


KM267000
AC
Defa anlegg med tidsur
Alarm
Skinninteriør
Automat
Pris 28000

Utlogget AndreHunter

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 6
  • Min 91 Cherokee 4.0 High Output :-)
Sv: 91 Cherokee 4.0HO med unik godkjent kufanger vurderes solgt
« Svar #2 på: Fr.,12,Oktober,2012,00,10 »
Da jeg hadde den på EU i fjor høst sa gutta på verkstedet at det var første gangen de hadde sett en cherokee uten rust, ikke noe rust under eller hjulbuer og kanaler. Er litt overfladisk lakkrust rundt dørhåndtak venstre side bak og noe steinsprutflekker rundt frontrute.  Bilen er rustfri utenom noen få lakkrustflekker her og der. Lite til og være den alderen på bilen :-)

Utlogget Greg1790

  • 258 CID
  • *
  • Innlegg: 1
Sv: 91 Cherokee 4.0HO med unik godkjent kufanger vurderes solgt
« Svar #3 på: Ti.,12,Februar,2013,22,58 »
Hei

Er den solgt ?