Skrevet av Emne: Panser til Willys utility kjøpes.  (Lest 809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget Jon Henning

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 115
Panser til Willys utility kjøpes.
« på: Ti., 1,November,2011,12,36 »
Jeg er på leting etter et bra panser til min 54 varebil. Noen som har?

Mvh

Jon Henning
91728953
jonhenning@mobilpost.no
Jon Henning Kristoffersen

Willys overland sedan delivery 1954.

Utlogget Jon Henning

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 115
Re: Panser til Willys utility kjøpes.
« Svar #1 på: To., 3,November,2011,14,50 »
Da har jeg blitt lovet et panser...

Takker og bukker!
Jon Henning Kristoffersen

Willys overland sedan delivery 1954.