www.jeepclubnorway.no
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter:
Endelig oppe igjen!
Hovedside
Hjelp
Logg inn
Registrer
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»
ZJ, WJ
»
Strammehjul viftereim 3.1
« forrige
neste »
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til bunnen
Skrevet av
Emne: Strammehjul viftereim 3.1 (Lest 900 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Tomas
401 CID
Larvik - Vestfold
Strammehjul viftereim 3.1
«
på:
Ti., 5,Juli,2011,14,20 »
Leste for en stund siden her at noen kjøpte strammehjul og full pakke ifra England til en rimeligere pris. noen som husker dette og eventuelt pris og hvor?
Leste også at noen refererte til wjjeeps.com og sa at 4.0 og 4.7 liter var like til 3.1. Betyr det at det er den samme strammeren på alle 3 motorene??
Isåfall så bør jo strammeren kunne kjøpes ifra USA også.
Min bråker mye og trenger å byttes.
Loggført
WJ TD 1999 - Original
TJ Sahara - Solgt
http://www.jeep.on-line.no
<a href="
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,137.0.html
">Min Garasje</a>
JCN medlem nr 507
Vestfold kontakt for JCN
Styremedlem 4x4Drivers og Webansvarlig.
steffen
258 CID
Re: Strammehjul viftereim 3.1
«
Svar #1 på:
Ti., 5,Juli,2011,20,51 »
Jeg bytta akkurat strammern på min 3.1 2001 modell. De har i statene til rundt 90 bucks. Jeg vurderte og bestilte heller fra amerikanskebildeler.no som nesten har amerikanske priser. Genialt!
Ga vel 1090 for strammern.
Venter på reim fra de. Fikk feil første gangen.
Jeg tror ikke det er samme strammern til 4 og 4.7 litern. Har surfet en del etter deler og ser ikke ut som disse er like, så det ville jeg ikke tatt sjansjen på. Mener jeg så en tegning på wjjeeps.com der jeg så at ting var rutet helt annerledes og strammern så ulik ut.
Sinnsykt herlig å få byttet strammern. Trodde virkelig at hele bilen skulle dette fra hverandre før jeg fant ut at det var strammern som laget denne lyden.
Den gamle strammern har altså vibrert såpass mye at skiva på utsiden har slitt seg løs og gnagd seg ut av metallhuset. I tillegg var det tydelige merker etter reima som også har skapt slitemerker på metallhuset.
Skulle likt og sett bilder av hvordan det ser ut etter folk har fulgt denne tsb'en.
Steffen
--
Leste for en stund siden her at noen kjøpte strammehjul og full pakke ifra England til en rimeligere pris. noen som husker dette og eventuelt pris og hvor?
Leste også at noen refererte til wjjeeps.com og sa at 4.0 og 4.7 liter var like til 3.1. Betyr det at det er den samme strammeren på alle 3 motorene??
Isåfall så bør jo strammeren kunne kjøpes ifra USA også.
Min bråker mye og trenger å byttes.
--
Loggført
paapeder
304 CID
Re: Strammehjul viftereim 3.1
«
Svar #2 på:
Ti., 5,Juli,2011,23,49 »
På morris hadde de strammer til 3,1td. Men den var borte sist gang æ sjekka. Da hadde de kun reim til 3,1td. så de kan nok ikke være samme. Men d vet æ ikke siden æ aldri har sett en til 4,7 eller 4
Loggført
Skriv ut
Sider: [
1
]
Til toppen
« forrige
neste »
www.jeepclubnorway.no
»
Modeller
»