Kjørefeltet, som ligger i skauen, Ronny, er her:
http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=flittig,+skien&aq=&sll=61.143235,9.09668&sspn=13.042758,35.375977&ie=UTF8&hq=flittig,&hnear=Skien,+Telemark&ll=59.31344,9.548063&spn=0.012856,0.050898&t=h&z=15Dvs, rett utenfor Skien sentrum, på nordsiden.
Det er ca 40 km unna godset til undertegnede og Tanya, der det er masse teltplass og litt sengeplass inne, i tilfelle det blir noe mangel på campingmuligheter.
Men det er bøtter og spann av camping, hoteller og containere i Grenlandsområdet uansett.
For de som skal kombinere med ferie, så er det Telemarkskanalen fra Skien til Dalen hotell, der Victoria og Henrik Ibsen seiler. Ypperlig tur f.eks for de som skal videre til Vestlandet, der både båt- og bilturen til Dalen er fantastisk.
Lenger ute i fjorden finnes Langesund, der Full City grunnstøtte, og ALT oljesøl er helt borte. Masse fine fiske og bademuligheter osv osv..
Det er et supert sted som festkomiteen har valgt ut.