Skrevet av Emne: JCN Landstreff 2011  (Lest 2744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
JCN Landstreff 2011
« på: On.,11,Mai,2011,18,04 »
Vel nå må det skje noe snart.!!

hvor er innbydelsen?
hva er programmet?
hvor er dette?
hvor kan en overnatte?

Forum biten til dette er stengt.

 Har purret her på forumet siden JANUAR 2011!!!   
Sendt pm til treffansvarlig ikke fått svar.

er dette avlyst???

Nå må dere komme med noe her det er snart mnd til det skjer!!

Få ut fingern !!
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Tom-G

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 384
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #1 på: On.,11,Mai,2011,22,14 »
Riktignok er Jeepen opprinnelig et forsvarsprodukt, men "intel on a need to know bases" virker vel litt søkt i denne sammenhengen :) ::)
Kunne vært artig å fått litt info om Skientreffet ja.
96`XJ 4.0L Sport Man. 2d.
97`ZJ 2,5 TDI Laredo
95`ZJ 4,0L Limited
Medlemsnr. 402
Ex: YJ, TJ, XJ td, 2 x ZJ og WJ 4.7HO

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #2 på: On.,11,Mai,2011,22,17 »
Man vet hvilken helg det er - og hvor. Trenger man program da? 4lav, øl og skau....holder vel for de fleste.
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget Bengt

  • 304 CID
  • **
  • Innlegg: 186
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #3 på: On.,11,Mai,2011,23,55 »
Kunde vara kul om ni publicerade ett datum, så lägger jag ut det på .se
Vi är ev några som kommer och gästar er. 8)

Utlogget Holmis

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 624
  • Jeepaholic !
    • www.multi2net.com
AMC Jeep CJ7 4.0HO-Aut , Renegade 1984
Jeep Cherokee XJ 2,5TD 1996

Cerwin-Vega Recone Service: http://cerwinvega.multi2net.com

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #5 på: To.,12,Mai,2011,06,14 »
http://www.jeepclubnorway.no/smf/index.php/topic,7166.0.html

Ja denne lenken hjalp mye  ::)    ::)     ::)

sier fortsatt ikke mye nei

kort summert

17-19  juni  skien

regelverk  nbf


Fortsatt ikke mye om hva som skjer ,
overnatting?
 kontaktpersoner?
  påmelding?
adresse??

etter det jeg har hørt så er det ikke noe overnattingsmuligheter der forutenom  eventuelt kanskje telt i kjøre feltet.


finnes det noen camping plass i nærheten for eksempel??

HAr dere noen planer for noe felles bespisning noe sted?














Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget kjetil

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 738
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #6 på: To.,12,Mai,2011,06,50 »
Man vet hvilken helg det er - og hvor. Trenger man program da? 4lav, øl og skau....holder vel for de fleste.

Joa men det bør jo stå hvor denne skauen er hen i det minste da... Skien er en by. hvor liger da denne skauen ??
Jeep clubnorway medlem nr 12
Jeep CJ-7 Renegade 1985 optimalisert istykker.
Jeep JK unlimited 2012 sahara
Har endelig skjønt "Jeep thing" så nå mor kjører Toyota til daglig.

Utlogget Ronny

  • 360 CID
  • ***
  • Innlegg: 618
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #7 på: To.,12,Mai,2011,09,01 »
Mer øl i by`n  :-)
Regards
Ronny Andersen
I do understand the "Jeep thing", therefore I drive BMW

Utlogget Fighter

  • JCN - Styre
  • Get a life!!
  • ****
  • Innlegg: 1529
  • En SUVeren Jeep.
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #8 på: To.,12,Mai,2011,09,16 »
Hei.
Jeg har vært veldig indisponert en stund på flere måter, og er vel fremdeles litt, så jeg beklager på det sterkeste. Det vil meget snart komme info med de fleste detaljer. (Ja, på forsiden). Jeg forstår forventningen og den gryende frustrasjonen, men ikke "panikken" enkelte tilkjennegir seg med... Med over 900 som har lest første utlysning, så har vel de fleste gjort seg opp en mening om det passer den helgen eller ikke.? Senk skuldrene, få igjen hvilepulsen og pust rolig. Tenk positivt.  :)
Mvh. Åge.
« Siste redigering: To.,12,Mai,2011,09,18 av Fighter »
Åge Færestrand
Formann JCN
Lokalkontakt for Bergen
Mobil. 41306030
Grand Cherokee limited, 1995- 5,2-V8

Utlogget simon

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1265
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #9 på: To.,12,Mai,2011,11,32 »
Kjørefeltet, som ligger i skauen, Ronny, er her:  

http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=flittig,+skien&aq=&sll=61.143235,9.09668&sspn=13.042758,35.375977&ie=UTF8&hq=flittig,&hnear=Skien,+Telemark&ll=59.31344,9.548063&spn=0.012856,0.050898&t=h&z=15

Dvs, rett utenfor Skien sentrum, på nordsiden.

Det er ca 40 km unna godset til undertegnede og Tanya, der det er masse teltplass og litt sengeplass inne, i tilfelle det blir noe mangel på campingmuligheter.

Men det er bøtter og spann av camping, hoteller og containere i Grenlandsområdet uansett.

For de som skal kombinere med ferie, så er det Telemarkskanalen fra Skien til Dalen hotell, der Victoria og Henrik Ibsen seiler. Ypperlig tur f.eks for de som skal videre til Vestlandet, der både båt- og bilturen til Dalen er fantastisk.  

Lenger ute i fjorden finnes Langesund, der Full City grunnstøtte, og ALT oljesøl er helt borte.  Masse fine fiske og bademuligheter osv osv..

Det er et supert sted som festkomiteen har valgt ut.  
« Siste redigering: To.,12,Mai,2011,11,45 av simon »
Rød, grønn og gul Jeep. (YJ, kriger og spissnese)

Utlogget wrangler

  • Get a life!!
  • *****
  • Innlegg: 1283
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #10 på: Lø.,21,Mai,2011,08,08 »
Kunde vara kul om ni publicerade ett datum, så lägger jag ut det på .se
Vi är ev några som kommer och gästar er. 8)

Kom på Rena-treffet i pinsen Bengt. 10-13 juni!
Velkommen  :)
« Siste redigering: Lø.,21,Mai,2011,08,10 av wrangler »
Wrangler 1995
godkjent med Chevrolet 350 5,7L, OME 2,5" og 33 x 12.5 x15 på 10" felg.
Jeep CJ-7 1986 under ombygging - AMC 360

Utlogget Jeep

  • 401 CID
  • ****
  • Innlegg: 1240
Re: JCN Landstreff 2011
« Svar #11 på: Ma.,23,Mai,2011,13,11 »
Kunde vara kul om ni publicerade ett datum, så lägger jag ut det på .se
Vi är ev några som kommer och gästar er. 8)

Kom på Rena-treffet i pinsen Bengt. 10-13 juni!
Velkommen  :)
OBS!
Her trenger du ikke presenning Bengt, men hjelm :o ::) :o
(velkommen til Norge, nissers fødeland!)
Tor Kløvstad
2001 WJ V8, Original
1994 YJ, Modifisert
Lokalkontakt Hedmark